Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Western Jag är nybörjare inom Western och jag skulle vilja köpa en första sadel som inte är all för dyr. Sadlarna på hööks är ju inte allt för...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: real_cowgirl
·
Western Hejsan! Jag och mitt sto (ett 7-årigt halvblod) är intresserade av att prova på western. Finns det någon norrlänning här som rider...
Svar
19
· Visningar
3 727
Senast: Kattis70
·
Western Vad har ni för häst? Vad är det ni gillar med grenen? Hur länge har ni tävlat? Vilka klasser tävlar ni? Bilder/filmer?
Svar
15
· Visningar
1 339
Senast: Mirre
·
W
  • Låst
Western Chansar och lägger tråden här också, känns som att chansen att få bra svar här är större än på Utrustning. ------------- Det är så...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: tifo
·
Western Jag antar att ni är grymt trötta på mig och mina frågor om handställningar, sits, form och allt vad jag frågat om..men det kan inte...
Svar
11
· Visningar
1 103
·
M
Western Jag had tänkt mig att följa med på westernridningstur. Hur vet jag att sadeln inte är för liten? Det finns bara 15" och 16" sadlar där...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: malajsen
·
E
Western Ska nu få rida en Caowboy häst och vad ska man tänka på när man rider dom? Hur ska man va i handen/skänklarna och ja jag behöver ALLA...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: elinxelin
·
Western Hej! Nu har jag nog ett problem på halsen :( Jag har nu fått tillbaka min unghäst från en westerntränare där han varit i en månad...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: Lina_Zacha
·
Western Någon som vet vart man hittar såna? Vi är ett par tjejer som vill börja ta ut en tränare i ak. ridkonst och har väl en kille som vi ska...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Yrja
·
W
Western Skulle inte det kunna vara en bra början, när man vill börja att tävla ? men inte vågar tävla på riktigt.... Vad tror ni ? Vad...
2
Svar
20
· Visningar
1 529
Senast: Emelie_Martinsson
·
Western jag är ju lite "nybörjare" på det här med western.. Jag skulle vilja veta vilken form en westernhäst ska ha..? Jag har gått och...
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Emelie_Martinsson
·
E
Western Ska rida en westerhäst för FÖRSTA gången om någon vecka, vad ska jag tänka på? Vad ska jag använda för hjälper osv?
Svar
1
· Visningar
749
·
Western Men hur? Ska börja rida Betty igen nu:) efter att hon behandlats för sina rygproblem. Ska såklart börja försiktigt och sakta men det...
Svar
12
· Visningar
1 040
·
C
Western Min kära sambo har varit ute med kompisar pa en höstritt. Inte illa för det att han har börjat rida för ett ar sedan :) http://...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: felicia_
·
Z
Western Hej, jag har en pad här hemma som är rätt lång, hur långa kan dom vara för att inte skava på hästen? Kan dom gå över bogbladet utan att...
Svar
1
· Visningar
1 001
·
L
Western Ungefär hur ser de lättaste reiningmönstrerna ut? Funderar kanske på att pröva på lite. :D ;)
Svar
3
· Visningar
861
Senast: höstmåne
·
Western Ställer sig era hästar square på kommando?:cool: Vad har ni för kläder på er när ni tävlar? Vad har man för storlek på grimma på en...
Svar
11
· Visningar
1 563
Senast: MsSleepalot
·
Western ... men plötsligt så sluta min vän rida western och började med dressyr. Själv är jag klassiskt skolad i hoppning och dressyr och...
Svar
10
· Visningar
1 662
Senast: tigerfisken
·
H
Western Vi ska ha kurs i stallet inom tömkörning. Det är bara jag som rider western, och vet inte därför om jag ska vara med. Är det bra för...
2
Svar
21
· Visningar
2 641
Senast: monke
·
E
Western Har kollat runt och letat efter ställen där man kan träna western utomlands. Har ni några riktigt bra tips på ställen som har bra och...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: Unit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka