Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western vad finns det för olika grenar innom western o hur utövar man dessa?
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Egonson
·
Western Måste bara få dela med mig av en fantastisk vecka!! Åk till tjeckien o träna western det är helt underbart. Kanonhästar, fin natur, god...
2
Svar
22
· Visningar
2 754
Senast: BonRaiz
·
Western Jag ska köpa ett billy allen bett till min 3-åring, men jag vet inte vilket. det finns ju så många som är lika. De som...
Svar
10
· Visningar
1 980
Senast: minternet
·
  • Låst
Western Är detta bestämt nu eller är det gammalt? Bara jag som missat kanske? Varför ska RHA lämna WRAS? Såg också på hemsidan att de söker...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: tifo
·
P
Western Ska åka till Göteborg den 26 nov och kommer då att åka förbi ett antal städer. Skulle jätte gärna vilja att ni rekomenderade några bra...
Svar
13
· Visningar
4 423
Senast: Lenita
·
W
Western Nu har den börjat!! :) Showen går i Oklahoma City State Fair Park den 4-18 november. AQHA World Championship Show Be sure not...
23 24 25
Svar
485
· Visningar
22 284
Senast: westerntjej
·
T
Western http://www.itrha.com/default_it_1024.asp någon som vet var sådana finns? Den började sändas ikväll lördag den 18:e kl 21.00
Svar
1
· Visningar
743
Senast: tirnanog
·
L
Western vilket bett har ni till era westernpållar? och varför har ni just det bettet? funkar det bra? själv har jag ett tredelat bett just nu...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: lundborg
·
N
Western Jag har en ponny som jag rider western på, hon går nu på vanligt tvådelat tränsbett, funkar väl hyfsat. Hon är lite krånglig med munnen...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: lakrits
·
Western Som inte kostar allt för mycket. Till att rida i hemma och på träning:)
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: Mirre
·
M
Western Jag behöver hjälp från western-kunniga..Jag behöver veta om en namngiven person är den han påstår sig vara. Han säger sig ha vunnit SM 3...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Lenita
·
C
Western Hur lär man en häst att stå stilla med tyglarna eller grimskaftet i backen?
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Emelyne
·
L
Western Hej allihopa! Ska börja ta westernlektioner nu. Förstå gången på torsdag. Tänkte att nån kanske har lust att förklara för mig den...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Mirre
·
Western Sitter och tittar på working cowhorseklassen från AQHA´s sida. Funderar dock över varför ryttarna sitter så högt med händerna och...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: maja_70
·
B
Western Kan någon förklara för mig hur man döper en quater, paint, morgan eller vilken annan amerikansk/westernhäst som helst. Namnen förbryllar...
Svar
7
· Visningar
7 944
Senast: butterfly_effect
·
K
Western hej är det någon som vet om man får adoptera en vild mustang från usa och ta den hem och vad det skulle kosta ?
Svar
4
· Visningar
2 205
Senast: diny
·
P
Western Har ni sett någon bra western film?? jag vill ha tips från alla.. :) :idea:
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Bill
·
H
Western Hej, jag rider i lite western utrustning när jag rider i skogen ibland, men jag behöver ett nytt bett till tränset, jag har ett vanligt...
2
Svar
39
· Visningar
2 780
Senast: ika77
·
E
Western det är nog det fulaste som jag har sett, vem köper sånt?
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: Western_lover
·
W
Western Ska tävla nu på lördag! :banana: Första "riktiga" tävlingen! :crazy:
Svar
12
· Visningar
957