Ah...du menar nog den Roan färgade (el Red Roan, svårt att se)... ung samma som konstantskimmel, rödskimmel...
Grå är Grey för quarterfolket, alltså en vanlig gråskimmel...
Precis, den hästen grå i detta fallet, precis som andra hästar är gula, rosa o sånt...
Ja, det var den jag menade. Tyckte inte den hade samma takt bak...men kan ju vara jag som såg fel.
Jaha...så missade jag det igen...
Nåja, jag fick iaf se dom line...alltid nåt...
Va , ingen galopp...då är det ju ingen spänning
Ja, då skulle det väll va mer spännande m Traildriving iaf?
Hur är det nu....använder dom röstkommandå?
Såg iaf att de" smäller" till m tygeln för o gå fram...fy, det skall man väll inte behöva, el det kanske hör till?
Jag tror de använder mkt röstkommando, precis som i pleasuren... Men i övrigt har dom ju inte mkt att ta till mer än töm och spö....
Har väl sett något enstaka "smällande" med tömmen men överlag tycker jag att dom kör md ytterst fina hjälper!
nu är det "proffsen"
Ser att många här flyttar sig runt för domaren.... Dessutom håller dom sig mkt nära hästarna (fölen) och flyttar sig med smä korta steg, håller mycket i huvudet på hästen osv...
Noterar också att halter i USA överreprsenteras av välfödda gubbar som handlers... :smirk:
Hundträning Jag halsar pa den motande hunden's agare, om min hund fortfarande ser spand ut sager jag till den att ga fot. Mina personliga hundar kan...
Hästmänniskan jag började fundera på hur jag köpt mina hästar och insåg att det fortfarande är så att den häst jag köpt för mest pengar var den första...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.