Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Info: tigerfiskens länk gjorde att hela westernforumet blev knasigt. Jag tillfälligtvis tagit bort tråden och ska försöka editera lite...
Svar
7
· Visningar
764
Western Jag har försökt söka sådana här trådar men utan resultat så jag kör ett latmansrejs och skapar en ny tråd. Vad har ni för erfarenhet...
Svar
8
· Visningar
1 536
Senast: Bill
·
G
Western hej jag kan inte så mycket om western, men tycker att det verkar vara ett vettigt ridsätt..men jag har inte riktigt fattat om alla...
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: Bewildered
·
S
Western Hej Nu är det dags för mig och Zorro att packa ihop och vi kommer att flytta till Lyrestad utanför Mariestad. Undrar dock om det...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Lazy Lady
·
Western Jag har ridit min arab på ett tredelat tränsbett länge och väl nu. Hon fungerar bra med det, lysnnar på mig och går i en trevlig form...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Daimie
·
Western Fick hem min westernsadel idag, men ser den ut att passa?? Ska ha den när jag rider om kring här hemma bara. ;P...
Svar
17
· Visningar
4 104
Senast: Elma_vip
·
L
Western Hej! Jag vill veta allt om halter klasser, allt från vilken ålder man kan börja med halter med sin häst och vilka halter klasser. Tips...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: lovelife
·
Western För allt negativ hagel som kommer hamna på mig nu :smirk: :D vet inte om jag vågar fråga :o :) jag viskar tyst bomlöst alternativ :eek...
Svar
11
· Visningar
1 470
Senast: 1_2_3
·
Western http://www.tradera.com/auction/Sport__Fritid___Biljetter/aid_38143225 Semiquarter är det väldigt smalt? Står att det är en...
Svar
18
· Visningar
1 708
Western Jahapp.. Nu står man här och hittar inte någon färg som passar till sadeln... Sadeln är rödbrun, och hästen svartskäck.. Hur binder...
2
Svar
22
· Visningar
1 934
Senast: Mustang
·
S
Western hur hårt ska den sitta när man använder stång?
Svar
2
· Visningar
785
Senast: real_cowgirl
·
F
Western Hej Hoppas att ni har överseende med att en Distansare skriver i Westernforumet! Jag har ett äldre w-träns som jag älskar -trots att...
Svar
3
· Visningar
1 034
Western Läste ett westernmagasin häromdagen där det var en artikel som beskrev westernridning och flera av rörelsernas utförande. Bland annat...
2
Svar
30
· Visningar
3 632
Senast: Anneli
·
T
Western Nu finns det bildtrådar med hästar o med sadlar, så jag tänkte att vi kan starta en med träns oxå. :idea: Så, in med bilder på era...
2
Svar
22
· Visningar
2 683
Senast: CindyLou
·
Western Nu är jag nyfiken! Ni reiners där ute, vilken reiningskola följer ni? Den som i evigheters evigheter flyttar och lyfter bogar...
2
Svar
25
· Visningar
2 566
Senast: Anneli
·
Western Hejsan, Någon som har en eller flera spännande sidor där man kan hitta lite olika showprylar till sin häst? Såsom paddar, stigbyglar...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: johannea
·
Å
Western Hej! Jag, min rygg och min häst har kommit till ett stopp i vårt förhållande. Vi rider för närvarande dressyr men min rygg vill...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Åska
·
F
Western 1.Kan man hoppa med w.sadel? Alltså om man får lust att hoppa nån enstaka gång. 2.Hur vet man om w.sadeln är för tung för sin häst...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: maja_70
·
Western Känns inte som att den här sadeln passar min häst av olik anledningar... känns som att den både är för vid och för trång fram på samma...
2
Svar
33
· Visningar
3 813
N
Western Jag har några frågor och påståenden jag har funderat mycket på och som jag hoppas att ni ska kunna hjälpa mig med. Gäller tävling och...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: CorallaLover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur