Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Western Jag har funderingar på att köpa en westernsadel seda jag fått låna en av en kompis och den satt man grymt skönt i :) Frågan är: Hur...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: kenneth
·
Western Jag är välldigt, VÄLLDIGT ny inom det här med western och jag tänkte höra med er som är lite mer inbitna westernryttare hur det...
Svar
13
· Visningar
1 283
Senast: Apollo 13
·
A
Western Hej! Jagoch min haffis tränar lite western och har även börjat tävladet lite smått på Haflingermästerskapen, eller, tävlat 1 gång...
2
Svar
29
· Visningar
2 447
Senast: Akila
·
8
Western Någon som har natur/ljusbrun färg på sina westerngrejer?! Så som sadeln,tränset (ev. bröstan,sadelgjorden/gjordarna och paden). Lägg in...
Svar
2
· Visningar
1 601
Senast: alazzi
·
G
Western Jag ska investera ett par nya chaps tänkte jag, och är lite nyfiken på vad ni har för några. Märke? Var köpte ni dom? Jag har...
Svar
15
· Visningar
1 387
Senast: Gilly
·
T
Western Hittade dom här på en dansk sida å vill ha!! Men jag vet inte min storlek å kan tänka mig att det blir dyrt å skicka tillbaka dom om jag...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Ticka
·
F
Western Jag har tränat spinn i hundra år nu, och det funkar inte! Ett steg går bra, och bra dagar även två steg, men sedan kommer bakbenen med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Sellan
·
Western Får man tävla med såna här sporrar? http://images.auctionants.com/5-111775.jpg
2
Svar
35
· Visningar
3 261
Senast: Sellan
·
Western Jag har fått erbjudande att köpa en beg. Simcosadel. Säljaren vet ej vad för typ av sadel det är, hur gammal den är eller liknande. Jag...
Svar
13
· Visningar
4 019
Senast: Bewildered
·
Western Den observante användaren har säkert noterat att Western begåvats med 2 underforum: westernutrustning och westerngnägg. Tanken är att...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: BonRaiz
·
E
Western Delade, långa westerntyglar.. HUR långa ska dom vara egentligen? Beror på hästen kanske, men till en D-ponny, liten häst? Vilket är...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: BonRaiz
·
Western ar i thailand just nu och kom pa den ypperligt smarta ideen att jag ska sy upp en finfin skjorta, eller tva, att ha nar jag tavlar...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: doleron
·
Western Hur länge får man tävla youth?? Hur gammal får man vara? Jag tänkte betala licens nu men vet inte om jag är youth eller adult...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Western_lover
·
T
Western Tycker ni att det ser ok ut eller e jag för lång? Det kan hända att skänklarna hamnar ett par centimeter längre ner när jag har...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: sthu
·
Svar
2
· Visningar
764
Senast: _Erik_
·
E
Western Har tittat runt en del på nätet och har hittat en del snyggt på begagnatmarknaden. Nu är ju frågan om vissa showkläder blir väldigt...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Gilly
·
T
Western Lägger tråden här för jag tror att folk här inne kanske har bättre koll:D ska nu beställa ett sidepull, men funderar på det här med...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Egonson
·
Western Konstig fråga kanske men varför hittar man (jag) inga svarta westernträns? Det finns ju svarta sadlar och även westernryttare vill väl...
2
Svar
20
· Visningar
1 973
M
Western Vi är ett par som startat diskussionen under en annan tråd vilket kanske inte var så lyckat därför försöker jag se om det finns något...
2
Svar
36
· Visningar
2 430
Senast: monke
·
S
Western Hade tänkt att prova lite HUS klasser med mitt treåriga paintsto till sommaren. Vad ska man ha för träns,kan man ha pullarnosrem eller...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: qtrsforpleasure
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka