Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

8
Western Någon som har ett litet varmblod så dom måste använda en w-sadel passande D-ponny? Jag tror jag kommer få lov att ha en sådan,eftersom...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Cita
·
8
Western Hur vet man om w-sadeln man köpt trycker någonstans? Hur ser man det?
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Cita
·
R
Western Ni som skall tävla i halter i år med era 1-åringar. Var har ni köpt era grimmor? Köper ni grimmor i 2-3000 klassen eller går det att...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: wrangler
·
8
Western Jag har ett varmblod med väldigt markerad manke. Och vilken sadel skulle ni rekomendera. (Tänk inte på sadlarna på bilden)..
Svar
1
· Visningar
731
Senast: _Eva_
·
Western Nu behöver jag tips på fler roliga och nyttiga övningar man kan göra med sin pålle utan att sitta i sadeln. Arbetar redan ganska mycket...
Svar
3
· Visningar
944
S
Western Har en B-ponny som inte gillar bett, av alla jag provat gillar hon storhästens stångbett med mediumport bäst, men det är alldeles för...
Svar
15
· Visningar
1 783
Senast: palle
·
Western Till den tävlingen som jag har tänkt debutera i:crazy: :o I Tyskland (motsvarigheten till Wras) är det ofta att man har både C- och...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: alazzi
·
I
Western har ett tre delat bett på min lilla new forest. men jag skulle gärna vilja ha ett riktigt western bett. har ni något förslag på ett bra...
Svar
18
· Visningar
1 885
Senast: Bewildered
·
P
Western Hej ! Jag har en rejält bred haflinger och funderar på att skaffa antingen en westernsadel eller en australisk stocksadel till honom...
Svar
2
· Visningar
1 655
Senast: penola
·
K
Western Är inte så hemma på western, utan har alltid ridit "engelskt", Har nu Bytt till Western sadel pga att jag rider mkt långa turer och man...
2
Svar
25
· Visningar
4 649
Senast: kollo
·
Western Finns det några märken som är kännda för att ha korta westersadlar? Anläggningsytan får bara vara runt 45 cm, hästen är dessutom smal...
Svar
8
· Visningar
1 795
Senast: Bill
·
Western Hittade Esp-paden för 95 dollar, kanonbra tyckte jag! Roade mig lite på sidan först, men beställde den sedan.. Frakten för en pad á 95...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: sthu
·
8
Western Jag köpte en w-sadel förut,men den var för stor (16tum). Så nu letar jag efter en mindre. Och då är det 3 stycken jag har att välja...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Gordon
·
M
Western Vad är er erfarenhet? Jag har en som känns sned och den har dessutom rostat i beslagen efter bara 1,5 månads användning!!! (25...
Svar
16
· Visningar
1 720
Senast: Bewildered
·
8
Western Någon mer än jag som tycker att sin egna westernsadel har stor sits. Liksom om man sitter som man ska på sadeln så är framvalvet långt...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: 89madde89
·
Western Skräp, "budget" eller kvalitét? (ja, kvalitét i klass med Rocking R då, inte Pullman-klass) Aldrig varit i kontakt med märket...
Svar
18
· Visningar
2 328
Senast: Daimie
·
P
Western får man lov att tävla i en halvsyntet sadel?? finns det sånna bestämmelser?
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Piruetta
·
Western Hej Hade postat detta under Utrustning men fick rådet att posta här i stället :idea: Vad har ni att säga om H**ks westernsadel till...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Tussinussen
·
E
Western Jag har letat som en tok på ebay och liknande men i min storlek:o finns det inget att köpa tycks det. Finns det någon som har några tips...
Svar
1
· Visningar
837
Western Dags att utnyttja det nya gnäggforumet vi fått! antar att det får ligga under gnägg då en buckla varken gör att ridningen går bättre...
Svar
10
· Visningar
1 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka