western brösta & extra bakgjord

Sv: western brösta & extra bakgjord

Nu när vi kommit på vad den lilla remmen heter och så vidare, kanske någon vänlig själ kan berätta för mig vart man inhandlar den, samt en bakgjord....:confused:
Har ingen western shop i närheten av där jag bor.
:rofl: Glada hälsningar Kollo

Bor du i sörmland har du ju flera butiker i närheten? Annars kan du skicka efter t.ex på milsta. Har sadeln remmar för flankgjord?

Sadeln är gjord för att ha flankgjord, så det ska inte vara några problem hoppas jag.
Eftersom jag inte letat western grejor förut så har jag ingen aning om vart det finns western butiker, finns det flera i sörmland? Vart? Tycker det är svårt att skicka efter saker, det är inte alltid det som kommer hem motsvarar det man trodde man skickade efter.:crazy:

Milsta har bra saker... *tycker på* *funderar* jag har inte varit där på flera år.. men kan du inte googla eller kika på eniro på "ryttarbutiker" hästaffärer eller nåt sånt? ;) Lite dumt med smygisreklam så här... brukar inte uppskattas som jag förstått det ^^

Okej ! Alltid lär man sig något nytt ! ;) :D

Typiskt, tänkte egentligen inte på gratis reklamen, bara på ett smidigt sätt att få höra om westernbutiker i närheten....
Får googla...

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 212
Senast: As_Vegas
·
Ridning Hej! Har under se senaste 10 åren ridit western. I vintras gjorde jag en "vild chansning" när jag valde att köpa ett engelskt fullblod...
2
Svar
23
· Visningar
4 284
Senast: lovehorses
·
Fälttävlan nu i fällnings perioder så glider min sadel gärna bak i galoppen, är mellan 2 bomvidder just nu också så har en fårskinnspadd vilket...
Svar
7
· Visningar
1 924
Senast: Buck
·
Western Efter 20 år inom klassisk ridning har jag börjat fundera på att byta till western. En av anledningarna är en gammal nackskada som aldrig...
Svar
8
· Visningar
2 893
Senast: Em-Jay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka