Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej allihopa! Det är dags för mig att lösa licens.. Men hittar ingen info någonstanns om detta :confused: Är det bara jag som är...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Sidekick
·
S
Western Haha, vilka blandningar va! Men nu till frågan, ja har just köpt en häst som är mkt akademiskt/western riden och ja skulle gärna vilja...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Suune
·
C
Western Vilka westernsadlar har ni till era araber? Märke,tum,bomvidd, pris?? Vilken storlek har ni börjat med och hur ofta har ni fått byta?
Svar
3
· Visningar
1 903
Senast: CindyLou
·
T
Western Har ni tagit westernridmärket, eller skulle ni vilja göra det? Tycker ni att det är en bra måttstock på nivån av häst och ryttare?
2
Svar
27
· Visningar
2 279
Senast: Bewildered
·
8
Western Vad har ni för "storlek/tum" på eran westernsadel som ni har till erat varmblod?
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Ginne
·
A
Western Vad tycker ni om att Wras nu from 2007 tar betalt för LICENS från D klass för häst och ryttare. Livstids licens häst 500 kr ell 200 kr...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 933
Senast: kicki13
·
Western Eftersom ingen annan skapat nån tråd i det här forumet, så får väl jag lov att göra det! ;) Kan ju kanske göra en tråd om vad vi tycker...
Svar
17
· Visningar
1 200
Senast: Huntress
·
T
Western Vem tränar ni för å hur långt har ni kommit? Vad har ni för hästar?Nån som ska tävla i år? Jag har precis börjat..kastat lasso har jag...
Svar
13
· Visningar
1 045
Senast: Solsidan
·
Svar
6
· Visningar
961
Senast: alazzi
·
Western Jag var inne på AQHAs hemsida för att hämta en transfer report, men de verkar inte funka. Ska sälja en häst i morron bitti och skulle...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: wrangler
·
Western Nu ni! Här ska sluta rökas, och det är fler än jag där ute som ska sluta.. så hej och hå, nu sätter vi igång! :D Här ska det...
2
Svar
30
· Visningar
1 791
Senast: Bewildered
·
Western Jag har en liten stilla fundering.... När man har läst runt lite här på buke ang att prova ut en engelsk sadel och jämför det med att...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Apollo 13
·
A
Western Vet inte om den ligger rätt här, men mi fråga är vad man rider westernridning på för underlag? Ett vanligt ridhus förstör det ju...
Svar
12
· Visningar
2 131
Senast: Anneli
·
Western Var finns den närmsta westernklubb för mig? jag bor i Anderstorp det ligger 1 mil från Gislaved. Jag är nämningen väldigt intresserad av...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Mike
·
8
Western Någon som har ett ljust (naturgfärgat) westernträns som är till salu?! Jag har letat ihjäl mig på internet,men hittar inget som matchar...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: lakrits
·
C
Western Har fått hem en grövre welshponny på 128 cm som jag ska lulla med lite i skogen och rida och ha min unghäst som handhäst. Hon skall även...
Svar
7
· Visningar
2 363
Senast: Gordon
·
G
  • Låst
Western Någon som vill ta western ridmärken??
Svar
1
· Visningar
1 284
Senast: BonRaiz
·
Western Hejsan! :D Någon som vet vart det finns showstigbyglar? :bump: Sidekick
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Lola_
·
A
Western Var på clinic våren -06, tränaren longerade mig. Han tyckte då att jag inte satt riktigt bra och skulle visa mig genom att handgripligen...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: _Eva_
·
Western Går det att kolla resultat om man bara har namnet på hästen? (QH)
Svar
1
· Visningar
658
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka