Westernridmärket

Sv: Westernridmärket

Äh! Du är ju en duktig tjej som orkar utbilda småglin i western(remember, jag är en av dina fd elever :D ). Klart du har möjligheten att visa dig på tävlingsbanan. Finns ju massor wstall i krhamn som antagligen vill ha någon som är fit for fight och kan ta ut deras hästar?

Tack va du e gullig, men som du vet, kunskap sitter inte föralltid... gäller att hålla igång å nu har ju självklart mina barn gått före allt de senaste fem åren (då blir man bortglömd)

Nu har ja hittat en paint vallack i närheten som fyller 7 i år som ja ska grundutbilda lite... han har bara stått i hage de senaste åren:cry: Så KANSKE ja visar mej ute igen i framtiden;)

Kunskap tappar man aldrig. Därimot rutinen!
Kom igen Johanna :banana: KOM IGEN :banana:

(Vi kanske kommer ut på tävlingsbanorna samtidigt? Jag tänkte fega mig ut nästa år... :eek: )

Tack va du e gullig, men som du vet, kunskap sitter inte föralltid... gäller att hålla igång å nu har ju självklart mina barn gått före allt de senaste fem åren (då blir man bortglömd)

Nu har ja hittat en paint vallack i närheten som fyller 7 i år som ja ska grundutbilda lite... han har bara stått i hage de senaste åren:cry: Så KANSKE ja visar mej ute igen i framtiden;)

Vågar jag mig ut så vågar du dig ut! :D :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Kommer du neråt landet lovar jag stå där med en liten flagga och tjoa på dig! :D

Ja de vore kul, får hoppas att ja får fortsätta med "min" goding! hade ju planerat att starta en d-tävl i år, men nu blir de aldelles för dyrt me licencerna bara för en gång... har inte hittat nåra e-tävl i närheten (men hörde ett ryckte om k-stad...) så KANSKE... Får se hur de går när vi tränar för Rick Lemay nu i mars, han kanske säger att vi ska åka tillbaks till skogen där vi hör hemma:crazy:

Bewildered: Jo, de vore nåt, snacka om bortgjord:o ! Men folk ska ju ha kul på tävlingar oxå sägs det ju... så nån måste ju stå för underhållningen (=jag)

Åhåja! Ska du träna för rickan! vad skoj!!
nä det är inte mkt tävlingar i krhamn-kda trakten... men förhoppningsvis börjar det droppa in allt eftersom intresset ökar.

Jaa! (supernervös:crazy: ) Men det ska bli oerhört lärorikt, längtar verkligen! Jag är ju som sagt lite "ute ur verksammheten" nu men tycker att det verkar va otroligt lite me aktiviteter omkring... jättetråkigt, hoppas verkligen det blir bättre:)

Du :) Vi kan vara tävlingspajasar ihop du och jag ;)

Ett gott skratt förlänger livet säger dom ju, så vi slår väl ett slag för folkhälsan? ;)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
328
Senast: CaisaCax
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ryttarna Tyra Andersson och Ronja Hellqvist är med i SLU:s forskningsprojekt om hur hästar beter sig – beroende på om de har bett i...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka