Sluta Röka Pepptråden!! :D

Sv: Sluta Röka Pepptråden!! :D

Gud vad duktig du varit!
Ja en liten liten smoke är du faktiskt värd, FAKTISKT!.

Åh baka. Jag har inte tid för det. Jag ska plugga körkortsteori och städa. suck

Åh! Trycka bort låsningar är roligt, sålänge man inte ligger på bänken själv.....

Stallchefen tvingar mig att ta emot en massage nu, för å få bort mina låsningar.. *asg* Ska du massera din häst så ska du masseras själv! Annars får hon ändå bara låsningar av dig... Han hävdar att det ingår i stallhyran :rofl: :rofl:

Johannea, Strongt gjort! Kämpa på! Och jo... en liten ciggalurig är du värd.. :d oh.. chokladbollar... undrar om man ska trottsa kylan och knalla ner till stan å köpa godis.. hmmmm...

Ciggalurig! Så säger jag nästan också men ciggeluring! :rofl:

Jag gillar punktmassage, när den är genomförd!! :rofl:

Tack, va gulliga ni är för stödet!

Nu rökte jag å maken upp de sista ciggen för 3 timmar sen, hoppas verkligen vi fixar det nu (det är både för å nackdelar att sluta samtidigt...:devil: ) Maken räknade ut att vi nog skulle ha råd med en egen häst utan nikotin i huset:love: ibland är han underbar ändå!

(Haha fast denna pepptråd är snarare åt BÖRJA RÖKA hållet! :rofl: :rofl: )

Lycka till!!! :devil: Jag inhandlade två paket till idag.. :o

Jag smygröker av sambon som helt plötsligt vägrar sluta... *sucka* det blir svårare å svårare... enda positiva nu e att hästskrället går helt rent - förutom att hon stoar sönder både mig och sig själv. *suck* jag ska aldrig skaffa sto mer! :rofl: :rofl:

Har fortfarande inte rökt nåt sen den där sista igår! Har gått över förväntan, men det har gått åt en hel del att äta:p

Imorron ska ja till jobbet igen efter sjukskrivningen, jag BÄVAR för att träffa mina "rökarvänner"...

Åh, du e duktig du! Fanken, jag kan ju inte vara sämre än vad du e.. nu attans. Helt rökfri i morron om jag så ska käka upp symaskinen....

Aldrig mer ston? Så sa jag också för 4 ston sen.. men det blev en till... och en till... och en till...
Mmm undrar om man ska ta kvällscigg med en kopp te?
Jag kan ju ta grönt te? Det är ju nyttigt, FAKTISKT!

Klarade dagen över förväntan, blev bara MEDLURAD :o på en enda cigg! Jag är riktigt mallig, bönar å ber att de ska funka den här gången nu bara:crazy:

Bewildered: Du har garanterat inga problem att fixa det du me, frågan är bara hur många kilo du tänkte gå... Jag har ätit all vaken tid de senaste 2 dygnen...:eek:

Med lurad e okey.. det e jag med...

ischa... *sucka* att det ska vara så svårt! Bläh.. känns som inget går som jag vill nu...

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 474
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka