Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western I förrgår fick jag avliva mitt andra lilla Quartersto, denna gång var det invärtes tumörer som var orsaken :cry: . Känns som det aldrig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: anniequarters
·
N
Western Har en 2årig kallblodshingst (ska bli valack innan sommaren) och jag skulle gärna vilja träna Showmanship at Halter och Trail by hand...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: _Eva_
·
8
Western Tror ni att en semiquarter sadel skulle passa på ett vamblod med väldigt hög manke och kort rygg?
Svar
6
· Visningar
977
Senast: cinnas
·
P
Western Vi ska åka till Los Angeles i april :) och tänkte ta med en ny Billy Cook pro reiner sadel hem. Hur har ni gjort som köpt på flyget...
Svar
9
· Visningar
1 487
Senast: CaliforniaSwed
·
Western Inför kommande tävlingssäsong vill jag givetvis förbättra min tävlingsutrustning. Min övervikt behöver ni inte kommentera, det ska jag...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 586
Senast: PalteDoben
·
Western Lite rådfrågning bara........Jag satte igång min dam för två veckor sedan, givetvis i skritt. OM jag märker att det går framåt och allt...
Svar
14
· Visningar
999
Senast: Gordon
·
Z
Western Frågar nu er westernryttare eftersom det kanske är olika uppfattningar o principer i denna fråga. När jag började med hästar fick jag...
2
Svar
27
· Visningar
6 344
Senast: lundborg
·
Western Hohoo? Vart äär niii :confused: Blir inga nya trådar här på w-gnägg alls.. :( Nu när vi fått ett så fint forum så borde vi väl...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 207
Senast: alazzi
·
S
Western Såhär ser den ut http://213.132.112.100/images/52/5252388396.jpg http://213.132.112.100/images/52/5277958353.jpg Såhär ser den...
Svar
2
· Visningar
950
·
S
Western Vad tycker ni om denna? har ej fått reda på märket än... mocca sitsar är inte någon personlig favorit men det nöts nog bort så...
2
Svar
30
· Visningar
4 000
·
Western Stoet har Doc Bar ee samt uee. Den tilltänkta hingsten har Doc Bar uee, men e-sidan på hingsten har inga liknelser med...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: wrangler
·
Western Dregglar vilt... Det finns så ruggigt mycket läckert att köpa i USa...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Mirre
·
P
Western Tjenis! Är det någon här som har foton på sidepull och hackamore? Så man ser hur det ska sitta på pållen? Eller någon som kan...
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: Ginne
·
Western Hjälp, är det såhär vi uppfattas: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=7453421#post7453421 "Jag blir mörkrädd. Har deras...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: TCJ
·
M
Western Jag har ett problem. Jag köpte en westernsadel till mitt varmblod på skoj, bara att ha och rida i hemma. Men nu har jag upptäckt hur...
2
Svar
22
· Visningar
2 359
Senast: Kleman
·
Western Hej på er, jag satt och kollade på olika bett och såg att ganska många hade själva mundelen i 'polerad sweet iron'. Vad är skillnaden på...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: leia
·
Western Antar att det finns någon/eller några som håller på och "jobbar" med just hästar, westernhästar. Ni som tar emot för inridning...
Svar
14
· Visningar
1 846
Senast: åke
·
F
Western vad skulle ni ha valt till ett varmblod med hög manke,kort rygg,(lite mindre häst). Och sadeln kommer användas till ridning ut i skog...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Piraja
·
8
Western Vad tycker ni om w-sadeln på bilden? Dålig kvalite,eller går det att använda den hemma på skogsturer (å ibland lite träning)? Och tror...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: cinnas
·
N
Western är sugen på en 2årig korsningsvalack. Han är ca 150 idag och av lite grövre modell (hälften nordsvensk). Har bara sett bilder på han och...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: nalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III