Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Då de är lite dåligt med nya trådar och jag inte har nått annat för mig så undrar jag om nån av er westernglada cowboys and cowgirls ska...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Gordon
·
Western Jag har en westernsadel som är naturfärgaf men med mycket orange(?) i. Väldigt svårt att hitta ett träns utan krusiduller (med käkrem)...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 332
Senast: Seabaz
·
Western Kan ni som vet något om western ge mig en snabb kurs i vad det innebär? Tävlingar, vad är det för regler? Hur ser det ut när hästen...
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: Karin_88
·
Western När jag rider min häst så kan han vara svår att få fram (mest på banan, eller när man tränar volter). Jag håller inte på med western men...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 944
Senast: Karin_88
·
Western ...och som vet om dom (eller en av dom) är bra? http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/3277...
Svar
12
· Visningar
1 587
Senast: Gordon
·
Western Att hitta en lämplig klädsel under vår och sommar halvåret till tävling är ju inte så svårt....men under höst och vinter halvåret då...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: wrangler
·
Western är för dyrt, vad säjs om dessa priser:rofl: ;) :crazy: :devil: http://www.showtimeshowclothing.com/
2
Svar
23
· Visningar
2 065
Senast: syrran
·
Western Nån som ha lust att hjälpa mig räkna ut hur mkt procents foundation blod min kuse har?:angel: :banana...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: wrangler
·
Western Jag har precis fiskat lite i hoppforumet om hur en vanlig regional tävling går till, så jag tänkte helt enkelt jämföra lite och vill...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: kitkat
·
Western Quarter+paint= ? Vilka reg. möjligheter finns det för avkomman? Om den är solid= Skäck= Var det bara quarter+quarter som fick...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: Lenita
·
Western Nu har jag äntligen fått tummen ur å bestämt mig för att köpa en montsegur :love: :love: :love: Tänk att äntligen få en specialsydd för...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Sellan
·
S
Western Har ett litet problem/ el ett problem som jag gärna vill lösa! Red min kompis häst igår och blev irreterad på en grej som hon gör. Red...
Svar
18
· Visningar
1 491
Senast: Titti_
·
8
Western Vad har ni för westernsadel till erat varmblod. Skriv gärna märket!
Svar
14
· Visningar
1 308
Senast: Texaz
·
G
Western Blir era hästar Nervösa/fjantiga på tävlingarna och blir rädda för allt??:confused: Det blir min men det händer bara på tävlingarna...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: lillaida
·
F
Western finns det tävlingar för western? känns ju lite tråkigt om man rider western och man vill tävla,så finns det inte. och det är rätt så...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: lillaida
·
B
Western Jaaa....ännu en sadeltråd;) Men kan någon som har haft el har en Equiflexsadel el bara har annan erfarenhet av dom berätta för mig...
Svar
8
· Visningar
2 960
Senast: bigganl
·
Svar
7
· Visningar
964
Senast: alazzi
·
Western Jag ska sälja min westernsadel som jag köpte för ca ett halvårsen, men jag funderar lite på vad jag ska sätta för pris. Det är en...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: kenneth
·
E
Western Suck, ska det vara så omöjligt att hitta! Söker ett mörkbrunt, enkelt westernträns, UTAN vita sömmar, "latigo" eller vad det heter...
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: Mizze
·
Western Tjena.. känns som jag har "meningslösa trådar" veckan nu, men men :D Min tant flyttades ju till ett nytt stall för tre veckor sedan...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 860
Senast: syrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar