vilka färger??

Sv: vilka färger??

Scan18.gif

Kornblått är ju bara så snyggt!

Hillar du ett skogsgrönt tyg som lämpare sig för slinky så får du titta in när du åker neråt så hjälper jag dig att fixa en.

Tänkte på stigbyglarna. Vill du kan du byta mot en nättare modell. Det är vanligt att man kan göra så på ladies roper.
Personligen gillar jag ropingsadlar något grymt, de ger en fin sits, riggningen passar min häst och de är hållbara. Men många kan tycka att de är så "arbetsaktiga" och med breda, stora stigbyglar blir de nog det i ännu högre grad.

mvh Eva

Mycket snyggt men "alla" som har skimlar har den färgen och jag vill nog vara lite stand-out i alla fall :D

Nu har jag hittat ett träns som jag ska ha i alla fall och tyglar...

Men grönt ger jag nog upp....

Nu gäller det att hitta en skjorta/väst som är någon klar färg med vita detaljer (själv hittar jag bara vita med färgade detaljer).

Paden får komma sist nu!

Eva: Hmm slinky det är sån där "hal pyjamas" va? Har man en väst över sådan?

Ohh nu har jag skickat efter tränset + beställt färgprover på gråa mockachaps (show) :d

Jo, har också sett vita kläder med färgade detaljer. Det blir tyvärr lite blekt. Rostfärgat är också snyggt om du hittar kläder i såna nyanser?

tränset på rocking-b.se

eftersom jag inte har krusiduller på min sadel behöver jag inget utstakat "showträns" utan ett vanligt arbetsträns blir snyggast för oss :)

Denn var ju inte så dum :love:

241-02_230x320.jpg

Dock tror jag det blir för blekt... Fast kanske... med en skogsgrön slinky under???
Fast sandfärgad + mörkgrå chaps? njaaaaa....??? eller?

tränset på rocking-b.se

eftersom jag inte har krusiduller på min sadel behöver jag inget utstakat "showträns" utan ett vanligt arbetsträns blir snyggast för oss :)

Denn var ju inte så dum :love:

241-02_230x320.jpg

Dock tror jag det blir för blekt... Fast kanske... med en skogsgrön slinky under???
Fast sandfärgad + mörkgrå chaps? njaaaaa....??? eller?

Exakt den västen som jag tänkte på!

Men försök hitta en grön slinky, det blir nog läckert!

ohh!

Fast nu har jag tänkt... vit häst - naturfärgad sadel och träns - gråa showchaps med svarta jeans under - vit skjorta med svarta detaljer - vit hatt

är det FÖR stilrent alternativt "sterilt" :D

Svart pad?

Nej det måste man inte ha. Men det ser mera klätt ut tycker jag.

Hänger ut tonårsdottern i sina hemsydda kläder.

emtoo1-1.jpg

mvh Eva

Senast ändrad:

Jaha idag har jag köpt en svart showpad :eek:

Så nu är frågan om jag fortfarande ska ha mörkgråa chaps?? eller om man ska ha svarta (tråkiga) istället?

Om jag har mörkgrå chaps och svart pad... vad ska jag ha för färg på skjorta/slinky+väst i så fall?
Hatten är vit men kan tänka mig köpa en svart också... Förresten någon som vet vart jag kan få tag på en svart stråhatt??

Liknande trådar

Utrustning Hej! Finns säkert fler såna här trådar men undrar framför allt om någon har limegrönt på sin fux? :) Min kille blir mer mörk fux när...
Svar
19
· Visningar
7 521
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Får svår idétorka när det gäller färger till brun/vit skäck. Vad för färg blir snyggt på schabrak mm? Har svart som grundfärg nu, men...
Svar
7
· Visningar
2 516
Senast: Plantan
·
Träning Hej. Jag rider western. nu ska jag på ett läger och hoppa. jag har nästan aldrig ridit i annan sadel än westernsadel, så jag har jätte...
Svar
3
· Visningar
1 309
Utrustning Har två hästar som just nu har lite olika färger på i princip varje liten sak. Har börjat fundera på detta mer och mer och tycker att...
2
Svar
21
· Visningar
5 133
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar