Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western finns det såna? eller har någon ett tips till mig? min arab har en utprovad sadel. han har stått ett tag och musklat av sig när jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 695
Senast: lundborg
·
Western Hade (trodde jag) hittat min drömhäst men efter mycket om och men så kommer han inte att vara kvar hos mig. Så nu letar jag efter en...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Egonson
·
Western Ngn som har erfarenhet, bra/dåligt? Har en promenadhäst som blir halt om man går på för hårt med honom och det känns inte bra att då...
Svar
13
· Visningar
2 238
Senast: Tussinussen
·
F
Western Någon som köpt ett westernträns från Börjes i stl FULL? Det är så att jag vill veta hur långa tyglarna är. För dumt nog så står det ju...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: ricca
·
J
Western Hej är de någon snäll människa som kan hjälpa mig? Jag fick en westernsadel av min pappa när jag fyllde år. Han köpte den via en...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Ticka
·
F
Western En kompis har en rem under hakan mellan bettringarna - curb strap säger hon att det heter. Men den remmen hänger mest och dinglar -...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: johannea
·
Western Ja..då var den äntligen här..infon om Ride Campen på HC. Ska ärligt säga att det vara inte riktigt vad jag hade tänkt mig men vi får...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: real_cowgirl
·
Western Eftersom den förra sadeln inte passade så sålde jag den & köpte mig en ny, har nu tagit bilder på den när den ligger på min häst, Ser...
2
Svar
36
· Visningar
4 342
Senast: tirnanog
·
Western Det har dykt upp fall av misstänkt kvarka i kommunen (karlshamn), tester är gjorda vilka visar negativt med hästarna visar EXAKTA...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Kickis
·
F
Western kan man ha enbart filt under westernsadeln? eller måste det vara något mer?
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Bill
·
S
Western Kan någon hjälpa mig? Jag kommer inte på namnet. Det är en ganska stor western tiding som trycks i USA och det finns prenumeranter över...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: Saima
·
Western Vad säger ni om en Westernsadels tryckfördelande yta? Anser ni den generellt sett större än en sadel av engelsk typ, dvs vanlig hopp-...
Svar
5
· Visningar
2 387
Senast: cowgirl81
·
Western Någon som har tips på ett stilrent enöras med smala remmar och diskreta spännen. Vilken färg passar btw en mörkbrun häst med ljusare...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: johannea
·
Western Lite frågor inför det nya året! :d Har du hunnit kolla in tävlingskalender och i så fall spikat några datum? I så fall vill jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 129
Senast: Karin_88
·
Western Snälla invig en nybörjare i virrvarret av tävlingsklasser inom western! Jag har kollat runt lite på nätet men det enda man kan läsa är...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: Karin_88
·
Western nu är det så att jag snöat in på dessa underbara arabiska fullblod... kan inte ni som rider western med era araber berätta lite hur ni...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 395
Senast: Audi
·
E
Western TROR den är tysk, men vad är adressen? Typ Witt.. buerger nåt :p :rofl: En massa filmklipp från tävlingar och dylikt i alla fall.
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Egonson
·
T
Western Ja så var det detta med bommens kurvatur som vart uppe i en del trådar. Detta hittade jag på en hemsida (tack Ginne för länken jag...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
12 938
Senast: tirnanog
·
Western Vill höra lite om colorado saddlery vad är de för sadel. Detta ska vara ensemiq och plesure/trail ny sept 06 riden i ca30 ggr pris...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Bill
·
Western http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?annonceid=4958282 ser det ut som om man skulle kunna ha den tills man har råd att...
Svar
11
· Visningar
1 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka