Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western *ASG* höll på dö av skratt då jag såg detta! så nu vet ni hur det går till som! (måste varit drygt att spela in) :bump: :bump...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: Kickis
·
C
Western Finns det någon nybörjarverksamhet (för vuxna) ifall man är nyfiken på westernridning? Eller måste man ha egen häst och hela baletten?
Svar
16
· Visningar
3 574
Senast: ricca
·
M
Western Köpte för ett år sedan en westernsadel av märket Blue ridge och undrar om det finns några som har eller har haft någon sadel av det...
Svar
5
· Visningar
1 301
Senast: metall
·
Western Är det nån som kan ge mig lite tips på vad man ska titta på när man ska köpa och prova ut sadel? Vilka märken ska man se upp med...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Ginne
·
Western Hej allihopa! Kan ni inte lägga ut lite bilder på er när ni rider Freestyle reining! Gärna vilken musik ni hade också! Jag och...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: Mithalagos
·
G
Western :confused: Tänkte bara höra vart ni tänkte tävla i sommar, och vilka klasser?:D Kul å veta bara,:smirk: så kanske man kan tjuvkika...
2
Svar
34
· Visningar
2 375
  • Låst
Western Fick 2 filmklipp och lite bilder från clinicen igår med min 2 åriga quarter för Walle Wass. Hade inte min plutt varit skadad nyss så...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: tifo
·
Western Hur ska jag sköta mitt nya träns+tyglar innan jag använder det första gången? Det är ganska ljust med små nitar på nackstycke...
Svar
10
· Visningar
1 144
·
Western Hur gör man på bästa sätt när man ska lära en häst neck-reining? Tänkte främst då en äldre "vanligt" riden häst som man ska...
Svar
8
· Visningar
1 786
·
Western Har en quarterhingst på 2 år i år och tänkte göra ett litet frsök att få honom godkänd, eller i alla fall se hur han står i sånna...
2
Svar
23
· Visningar
2 870
Senast: Wild Rein
·
A
Western har sett att det finns 20% chans att jag får grullo-föl. Någon som har grullo? bild, tack!
2
Svar
35
· Visningar
3 550
Senast: qtrsforpleasure
·
S
Western idag hände det som aldrigare tidigare hänt. min häst gick på tygeln "nonstop".. :) jag har ALLTID haft problem med hans form...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Sellan
·
Western Hur knyter ni tyglarna som knyts fast vid bettet med ett lädersnöre? Får inte riktigt till det bra :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: sarma
·
E
Western Vad har ni för storlek på sitsen i era sadlar, hur långa är ni och vilken byxstrl? Red i kompisens sadel i går (Crates av ngn modell)...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Egonson
·
Western till western. Jag har ju ridit dålig engelsk ridning under alla år, "dra ihop och sparka på" varianten. Letade efter alternativ till den...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 496
Senast: twinstar
·
Western Är det någon som har erfarenheter av Garland-sadlar? :confused: Kvalite? :eek: Är det en bra förstasadel? :idea: :bow: :bow:
Svar
4
· Visningar
2 670
Senast: Annica Ahlfeldt
·
M
Western Nån som har erfarenhet av den, "barn-sadel" som man spänner bakom den riktiga sadeln? Funkar den bara på western sadlar eller går det...
Svar
10
· Visningar
2 124
Senast: SKOGSRÅA
·
S
Western på 6klasser lyckas min mamma fånga detta http://www.youtube.com/watch?v=bpcZAVlg7SI ;) haha onödig film? :angel:
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Sellan
·
Western Jag har lite frågor om stångbett. När måste man börja tävla med stångbett? Det är väl när hästen är typ 6 år eller? Var fäster...
Svar
15
· Visningar
1 501
Senast: BonRaiz
·
Western Har du drömt en hemsk mardröm där din häst är med? Tidigt i morse vaknade jag av att jag var ursinnig. Tillräckligt ursinnig för att...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 902
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar