Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Western Undrar om det finns många western intresserade med eller utan häst i norra småland? Finns det någon klubb? Finns det tävlingar?
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Piraja
·
P
Western Jag ska vara med i min första w-tävling om 2 veckor. Är egentligen engesk ryttare men vill komma ut lite på tävlingsplatser så vi ska...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Alazan
·
C
Western Nån här som vet nån bra sida om bett eller som kan berätta lite om vad som anses som skarpt och inte. Ett bett med mkt tungfrihet är de...
Svar
18
· Visningar
1 944
Senast: bigganl
·
K
Western vilken pad? Allt från Proffessionals choice för 2500:- till en billigare? Är extremt sugen på en lyxpad men det svider i plånboken...
2
Svar
37
· Visningar
3 219
Senast: annie_91_
·
L
Western På lösa tyglar? Tycker westernryttare att denna läsning är intressant? Eller hur gör du för att få hästen att jobba på tygeln med lösa...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: white socks
·
A
Western Vilka kläder är lämpliga att ha om man är med i trail at hand? Är det samma stuk som i showmanship? Vore kul också om någon har bilder...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Kickis
·
Western Jag jobbar som hästskötare på ett vanligt stall, där det ingår i mina uppgifter att rida. Men som person så rider jag hellre western...
Svar
19
· Visningar
2 249
Senast: danilo
·
Western Har fått låna denna av en bekant. Märket är Semco (tror jag det hette..) Är detta en bra sadel? Nypris? Ägaren till sadeln sa att den är...
Svar
11
· Visningar
1 200
Senast: Egonson
·
A
Western Vad heter tyglarna som man har i en del koklasser, de sitter ihop o avslutas med en "ände"! Är det någon enda liten person som kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 772
Senast: Alyssa
·
Western OK, nu blir säkert många arga men det är faktiskt bara en fråga. Har hästar på ett ganska stort stall med blandad kompott av hästar och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 056
S
Western kan någon förklara för mig varför westernsporrars "rem" inte liknar den engelska? fick prova en kompis w-sporrar men de ville inte alls...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: lakrits
·
Western Det finns nog en del som varken har sett omnämda tv-program eller vet vem Dadde är så jag tipsar här om detta...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: alazzi
·
Western Har nu fått låna en westernsadel av en bekant, och jag (och två sadelkunniga) tycker att den ligger jättebra, och Ella trivs med den...
Svar
6
· Visningar
967
Western Nån som har erfarenheter av Circle A-sadlar? :confused: Kvalite? :eek: Är det en bra förstasadel? :idea: :bow: :bow:
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: Sellan
·
Western Kan någon förklara lite mer om dessa grenar för mig??? Vad är det för olika mönster man rider och i vilket tempo? Vad är det för olika...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: ricca
·
K
Western jag har precis börjat intressera mej för western men vet inte riktigt hur jag ska börja..på vilket vi är det lättast att komma igång?
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: ricca
·
Western Var hittar jag 1/2" = 13 mm breda Westerntyglar med Chicagoskruv? Rödbruna eller möjligen bruna ska de vara. Såg ett par i Börjes...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Rimfaxe
·
S
Western Jag har tänkt åka ut och tävla i vår sommar är det tänkt och leter med ljus och lyckta efter detta: Padd, med gärna mycket...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Gilly
·
  • Låst
Western Har lagt ut en tråd om detta för lääänge sen men hittar inte den .:crazy: Antar att den är borttagen och utrensad. Men om ni får...
2
Svar
30
· Visningar
3 544
Senast: fancyfree
·
S
Western räknas inte detta som en westernsadel? den är väl tävlingsgodkännd? (bom horn etc) http://www.blocket.se/vi/10946756.htm?ca=4_s...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 435
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar