Hur välja

Sv: Hur välja

ccontour-pedic_pad.gif

jag har en sån, den är :love:

Det är ju ett sittunderlägg:idea: Kanske går det att sy en egen:angel:

hejsan,nu ska jag ge alla ett väldigt bra tips.
spec ni som är oroliga för tex svett på padden mm.
löp en"filt" i teddy som ni lägger under padden på detta vis så slipper ni smuts och svett på padden.
denna teddy"filt" går att tvätta hur lätt som helst.
hoppas alla förstod vad jag menade.
mvh emmelie:bump: :D

Hmmm:smirk: Nu har två tipsat "mig" om det... Snart måste jag nog ge med mig och prova:o :o :o

eh, ok. Då ska min häst inte ha en sådan :crazy:

Har inte läst i tråden noga, men om du ör ute efter en neopren pad så finns billiga på milstawestern.com

Precis en sån menade jag! Men ja kommer fortfarande inte på vad materialet kallas

Vi nöjer oss med att kalla det för sittunderlägg:D

Vad är det för ullpad med ventilationshål som det talas om?

Någon som kan ge tips på bra ullpadar att ha under Westernsadeln?

Ber minst lika snällt om ett pm ang billig ullpad jag med:D

//Gilly

kan ni inte skicka ett PM direkt istället för att skriva i tråden? känns lite onödigt då halva tråden består av "jag vill ha PM"

Tjena!
Funderar på att köpa en ullpadd till min häst. Men undrar hur blir det på sommaren? Det är ju ändå ull, blir det inte varmt?
Förstås en padd som andas.....

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: tara
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar