Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Western Har sett att många som rider western är långa. Det brukar skilja runt 3-40 cm på vissa- Kan då en liten vuxen på 160 rida en bponny i...
Svar
3
· Visningar
1 028
Western :confused: Lade på Betty westernsadeln idag för att kolla hur den låg nu när hon ändrat sig lite i kroppen. När vi köpte den låg...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: bigganl
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=i90uitCdq54 Någon letade upp denna underbara film i min tråd inne på gnägg och jag vill gärna låta...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: alazzi
·
S
Western Är det någon här som håller på med dessa grenar? Ska tävla mitt Criollo sto i sommar i detta ;):bump:
2
Svar
22
· Visningar
3 602
Senast: lovelife
·
Western Tänk er ett 5-årigt quartersto som är nyligen inriden. Om hon rids 4 gånger i veckan och för instruktör varje/varannan vecka, hur lång...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: danilo
·
Western Jag skulle vilja ha tips på vad det finns för lugna country-låtar som är bra.. För mig som inte vet så mycket om countrymusik så är det...
2
Svar
31
· Visningar
5 081
Senast: sofa
·
Western Ok alla modiga, nu tycker jag att vi slänger in lite filmer på oss när vi rider western. Kommentera gärna min film. Det är från vår...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 404
Senast: alazzi
·
Western ..Någon som har någon? Har letat mig förgäves. :cry: / Sidekick
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Expensive_Hobby
·
Western En liten glädjetråd från lilla mig......;) Har idag tränat för PL och det gick jättebra. Vi har haft lite problem med backningen men...
2
Svar
21
· Visningar
1 620
Senast: syrran
·
E
Western Ja, det är frågan. Hur lär man hästen egentligen att jobba korrekt på lös tygel? Rider man med stöd i början och försöker sen släppa stödet?
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Elanor
·
Western Jag har fått låna en sadel till tävlingen på söndag men den lutar lite för mycket framåt. Den ligger inte an någonstans eller klämmer...
Svar
9
· Visningar
997
Senast: lakrits
·
S
Western Nu när det finns två till nivåer att tävla på, (E och F-nivå) så undrar jag om D-nivår har blivit svårare eftersom man nu måste ha...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: Stolpskottet
·
P
Western Pratade nyss med Sv hästavelsförbundet och de håller inne mitt pass för att jag inte skickat in provsvar för OLWS. Jag hade inte tänkt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 674
Senast: BonRaiz
·
E
Western Tänkte träna trail men jag vet inte på vilket avstånd bommarna ska ligga? Hur långa galoppsprång räknar man med? och avstånden för...
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: Sellan
·
S
Western har ni stött på på en WRiding C? är det oftast mönster 9 eller?
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Sellan
·
I
Western Hej! Jag har ett sto som ska betäckas. Men denna tjej har varit sen i sin utveckling o jag har sedan ett år tillbaka börjat jobba med...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: Innisia
·
Western Jag försöker släppa fram handen bättre och få en mer öppen form, men vi har en bit kvar, det är jag medveten om. Detta är hans svåra...
Svar
9
· Visningar
1 042
Senast: real_cowgirl
·
S
Western Hittade den här videon i en annan tråd här på Buke, och jag tyckte att den var så fantastisk att jag var tvungen att skapa en tråd om...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: real_cowgirl
·
M
Western Titta på www.paintinfo.se En overo färgad fullblodshingst med dubbla stamtavlor, jag trodde inte det fanns i Sverige.:confused: :rofl:
2
Svar
20
· Visningar
2 210
Senast: Joice
·
Western Det finns så många bushriders som kallar sig tränare, borde vi inte införa certifiering och gradering av tränarna för att rensa bort...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 560
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar