Filmtråd!

Sv: Filmtråd!

jag är säker på att du kan rida utan mkt bättre än jag ;) du har ju 100ggr större koll på pållen än vad jag har :D

Vad är det som e så speciellt med hans byten? e det något jag inte ser?

Jag tyckte att du red mjukt och fint:)

Ibland ser man hästar som hetsar i och efter bytet men din häst galopperar fint vidare:)

men det brukar ha n åxå göra, han "hoppar" i bytet (som dressyrhästar ska göra) och ibland gör han ägen en "hopp-å-bock" å det e inte ovanligt att han galloperar iväg med mig heller. speciellt ute *haha* vi lyckades pricka in en bra dag på filmandet :p i förrgår så TRAVADE han iväg med mig så jag inte fick stopp på honom, igår var han lite lugnare, fast ändå gick det föööör fort :p

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka