Filmtråd!

Sv: Filmtråd!

[Allt handlar ju om vad man får för första intryck...
Det finns en del raser jag suckar tungt över tills motsatsen har bevisats...
Fjording är en av dom, innan var dom feta, fula och tröga, men efter att ha sett ett par små snabba på w- tävlingar, och tränat en när jag var i usa så tycker jag faktiskt riktigt bra om dom!:)

Arab är en ras som jag har jätte svårt för, då har jag ändå ridit flera jätteduktiga, trevliga hästar, flertalet hingstar, men ändå så är det en ras jag inte skulle vilja ha i mitt stall..;) varför vet jag faktiskt inte!:crazy:

kul att du förhoppningsvis får se en annan sida av haflingern än vad du sett innan!:)
fast dom filmerna jag visade är ju inte direkt, smikrande..;)

Åh tack! :) Jag tycker faktiskt vi har utvecklats jättemycket, trots att det var hästens första clinic på nästan ett år. :D

hejsan , tyvär har jag ingen film på mig och mina hästar :( men jag kan berätta lite om dom :smirk: den första är en 22 årig ponny som har gått C klasser 1,38.7 hon är import ifrån danmark och är svett fux:d har gått på ridskolan sedan 11 år tbx men för 4 år sedan kom hon till mig och jag omskolade henne till western häst:smirk: och sedan har jag en korsning mellan quarter/halvblod som är 14 år och är min foderhäst på 1.63.4 och gick SM ifjol!men snart kmr det någ ut lite filmer ! någon som tävlar för WINN?

:bump: moa

Jag tävlar inte för WINN än, men funderar på att bli medlem där! ;) Än så länge tävlar jag för WRZ.

Jag e nog lite som du.. skeptisk som få mot fjordingar och araber... och då har jag ändå en haflinger/russ/fjording korsning hemma, samt ett halvblod med arabblod.. och jag tycker inte om halvblod överlag.. >.< dags att erkänna att man inte ska gå så mkt efter ras som efter personlighet tror jag.. *ASG*

Gjorde om hoppfilmen till lite bättre kvalitet.

Kommer snart...Youtube måste jobba klart först.

ni e ju miil före mig i utvecklingen!

jag å hästen håller på å lär oss styra ;)

Vad underbart det ser ut med barmark å MJUKT underlag, blir så avundsjuk! Vi kan nästan inte träna alls längre mer än i skogen... Å va duktiga ni är!

Det går att hoppa låga hinder i westernsadel som synes. Fast jag är hopprädd egentligen;)

nu har jag laddat upp 2 filmer på youtube, fast de är inte godkända än.. men snaaaart hoppas jag :bump:

Nu är de färdiga! :banana:

Denna gång gick det inte så bra, han var helt enkelt för pigg (då vill han inte stå still i spinsen, vill inte stoppa och slår med huvudet i galoppen) MEN det är en video i alla fall :D

http://www.youtube.com/watch?v=tBhXOFQx8CQ

Och har en från lite senare på ridpasset åxå, då jag rider utan tyglar. observera att han faktiskt då ÅXÅ slår med huvudet i galoppen.

http://www.youtube.com/watch?v=MjiIPFikDok

kommentera gärna ;)

:bump: :banana: :bow:

Era byten är ju jättefina:bow: Bra jobbat! Lugnt och fint ridet.

Jag har varit på semester en vecka men jag ska se till att försöka få någon som filmar oss när vi provar mönstret. Vi kan inte byte säkert alls ännu men vi jobbar på det:)

Kul att du även visade din ritt utan tyglar:)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka