Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ja finns det något att åka och titta på i en radie av 10 mil från Stockholm? Är väl inte så många högre tävlingar ännu, men gärna...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Seabaz
·
Western De är så mycket frågor hela tiden om "Kan denna sadel passa min häst" vilket är omöjligt att säga. Man måste ju helt enkelt prova sadeln...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 546
Senast: bigganl
·
  • Låst
Western http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=754457 nu känner jag mig som en gammal kärring >.< Tror tom jag vet vilken instruktör...
2
Svar
28
· Visningar
2 678
Senast: tifo
·
C
Western Vad använder ni för beskydd när ni tränar? Fördelar? Några nackdelar? Själv kör jag med neoprenpad och elastiska lindor, men funderar...
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: Anneli
·
G
Western När man tittar på w. tävlingar går ju oftast hästarna i en lägre form. Många dressyrryttare hävdar ju att "hästar som ser ut att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 490
Senast: Bewildered
·
Western Vill ge min mamma en 60-års present en weekend med westernridning och andra aktiviteter. Vi kommer vara ett sällskap av 7 vuxna och...
Svar
3
· Visningar
3 194
Senast: navajo
·
G
Western är det någon som ska till vesterhaninge på fredag å tävla??
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: girl_tea
·
Western om avel på solid paint? Köpte en kille förra året som inte kunde kastreras innan jag tog över honom, och uppfödaren sa då att han inte...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: tirnanog
·
Western Vill jag ha åsikter om nu. Hur är dem att rida med jämförst med delade tyglar? Håller man nå annorlunda? Kan man rida med...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: TDJ
·
Western Hej hopp, är det någon som vet något ställe där man kan få tag på ett mörkbrunt westernträns? Helst inte utomlands o ebay då jag fått...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Egonson
·
Western Tips någon? för bra pris? bra märken?
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: Mirre
·
W
Western Satt och bläddrade i gamla trådar (2002 eller så?) och hittade ett par som var hårrresande och handlade om hur dåliga alla western...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 664
·
S
Western nu har vi inte så bra väder så man kan skrubba padden utomhus, och den enda snön som finns har hård skare, en på klubben körde sin i...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Kickis
·
Western Hej alla glada! Ska ni till grevagården och titta på tävlingarna i helgen? Själv jobbar jag, Fyy F..n, vad tråkigt. Är de nån här...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Gordon
·
E
Western ni ert träningsupplägg? Vill gärna ha lite tips på hur man lägger upp en långtidsplan för träningen, om någon vill dela med sig av sitt...
Svar
1
· Visningar
716
·
N
Western Hej. Ni som har araber, vilken sadel har ni? Märke? Vilken/vilka gren/-ar rider ni. Berätta. Säg gärna vilken storlek ni använder och om...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: sarma
·
Western OK nu kikar jag på denna Abettasadel på Börjes och på måtten. De säger att bomvidden (vilket jag antar är "gullet") är 6½ x 7 1/4 tum...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: Tussinussen
·
Western När övergår ni från tränsbett till stång? Hur ofta rider ni på stång i början? Hur mycket kräver ni av hästen när ni börjar rida...
Svar
14
· Visningar
2 471
Senast: bigganl
·
S
Western han ska tas bort på fredag. det var lite mer än en vecka sedan jag red på honom sist. vi tog en kort skritttur på lördagen och han var...
2
Svar
22
· Visningar
2 070
·
L
Western Hej! Har efter en 5-gångerskurs i westernridning blivit helt frälst! Har bestämt mig för att köpa en westernsadel till min d-ponny...
Svar
5
· Visningar
2 195
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka