Westernhäst- på bogarna?

Sv: Westernhäst- på bogarna?

Inte så mkt som vi, du har ju redan tävlat jue;)
Och du har då deffenitiv suttit mer på häst än jag iaf, Sports vet jag inte hur van han är...men ok då, du får va med om du vill i "Nybörjarna":bow:

Inte så mkt som vi, du har ju redan tävlat jue;)
Och du har då deffenitiv suttit mer på häst än jag iaf, Sports vet jag inte hur van han är...men ok då, du får va med om du vill i "Nybörjarna":bow:

Klart Sellan får va med i newbie-gänget. :D

Satt på en egensinnig islänning när jag var i åtta års-åldern som stegrade och hade sig, jag höll mej kvar, men var rätt darrig på benen efteråt. Det är väl mina tidigare erfarenheter + ett kort försök på ridskola, gillade aldrig det där med att dra ihop hästen. ;)

Senast ändrad av en moderator:

Jamen jösses....då ligger vi på rätt så lika nivå:rofl:

Jag betalade i tonåren ett par tior till nån hästägare (läs ponny) för o få rida deras småttingar och sen bar det iväg i skogen...yhaaaaa
Det bästa med dom var, att de var så små att man kunde ha benen nästan runt magen...lättare o hålla sig kvar då:D

men.... jag då? Kan inte jag få vara med nånstans... *känner sig lite utanför så här på kvällen*

men.... jag då? Kan inte jag få vara med nånstans... *känner sig lite utanför så här på kvällen*

Hmmm, det finns säkert nåt som du är newbie på, så det är klart att du får vara med åxxå. :D

Klart du får vara med, men då får du gå på bogarna:rofl:
Lite handikap måste vi ju få ha....:angel:

Fniss:o
Ja, då håller vi oss till "ämnet" iaf...:)

*KL*

Första tävlingen var i somras, jag hade bara tränat ngn vecka innan.. jag kom runt med nöd och näppe i vissa klasser, och i andra så blev det bara Kacka ( fel väg i Trail, Min ponny vägrade gå i Showmanship at halter, min häst stack iväg och brallade i pleasuren osv)
Jag har "bara" vunnit 2ggr i Riding Y (jag var 17, de andra 11-16 :angel: )
vi har ingen egen w-sadel än...
har endast tagit 3 w-lektioner....

tävlar jag mot vuxna och det e många startande.. då brukar jag komma typ sist :p
och så har jag lyckats få rosett (sist i Y) när min häst totalvägrade att gå, när jag var "klar" hade jag typ 10poäng :rofl:

bara för att man tävlat 3gåmger behöver man inte vara bra :angel:

Och mig:rofl:
Däremot kan jag inte säga om min häst....hon skulle säkert va mkt bättre under en annan ryttare...men f** har bråttom:angel:

Och mig:rofl:
Däremot kan jag inte säga om min häst....hon skulle säkert va mkt bättre under en annan ryttare...men f** har bråttom:angel:

tjadu, ska jag se det så.. hade jag slängt upp en Riktig dressyrryttare, eller hoppryttare på min häst hade hon nog tusan varit femton mil längre fram än hon e nu :angel:

Allt får ta den tid det tar :D Livet blir så jobbigt annars..

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 964
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 773
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 118
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 786
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar