Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western jag har en arab som ja ska tävla i sommar och jag vet att det finns speciella westerntävlingar för just araber. finns det någon hemsida...
Svar
19
· Visningar
1 580
Senast: Carolina
·
Western Här är en bild på min gubbe och hans häst i vårsolen. Är dom inte söta :D.
Svar
17
· Visningar
1 519
Senast: Spots made me tough
·
Western Det kan man ju fråga sig när man läst det här på Aftonbladets hemsida..... :D...
2
Svar
30
· Visningar
2 711
Senast: Lenita
·
Western När är tävlingarna där? Bökeberg Challenge eller vad heter det?:D
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: anniequarters
·
W
Western Någon som skall åka iväg på ngn westernresa i år?
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Ticka
·
T
Western Hoppas det funkar nu då... tredje gången gillt! Here we go!
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: overkill
·
Western Hejhej Har letat efter en första westernsadel, är inte pengastinn, har läst och insupit allt som ni experter har skrivit om skitsadlar...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: Tussinussen
·
Western Hej! Nu en fråga till er alla som hänger på olika westernbutikers sidor - var hittar jag en röd hatt? /Camilla
Svar
3
· Visningar
1 381
Senast: Camilla_H
·
Western Hoppas nu få lite hjälp då jag ska köpa westernsadel. Vad ska man tänka på?? Om man tar hem en sadel hur vet om den ligger...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Sellan
·
T
Western Hööks Big Horn Arabian Light. Ni som har den, vilka hästar passar den på? Hög, låg manke? Häst som är bred el. smal över ryggen, har rak...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Druvan
·
Western Då var det klart.....vår första start i western är nu över..och det med bravur!!!! Det var 14 st starter och vi kom 4:a!!!:bump...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 768
Senast: Kickis
·
Western Vilken är den? vad rider du på? Är Quartern störst här med, eller är det kanske den varmblodiga travaren eller nån annan ras...:D Har...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 492
Senast: Bewildered
·
Western har ett 9 årigt fullblod sto som jag tänkte betäcka med quartern Peppy Black Dust... Stoet är 156mkh och ganska kraftig...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: wrangler
·
Western Det fanns en tråd som handlade om hur en curbstrap ska spännas för att ett stångbett ska få rätt vinkel. Det fanns olika åsikter i...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: tirnanog
·
L
Western Jag köpte en begagnad w ponny sadel, alla ser nog vart i från den egentligen kommer:angel: . Hur som helst så är den 13", såldes som...
Svar
6
· Visningar
2 427
Senast: tirnanog
·
E
Western Finns det någon duktig person i Halland/nära som provar ut Westernsadlar? Vet bara en i Markaryd, finns det fler?
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Egonson
·
Western Jag har en snygg figursydd blus, den är inte så lång så om jag stoppar den innanför jeansen när jag rider så tror jag den kommer åka...
Svar
8
· Visningar
1 731
Senast: Lenita
·
K
Western Jag har en nordsvensk brukshäst som jag vill ha en westernsadel till. Har ni några tips på bra sadlar till grövre hästar? Tack på...
Svar
14
· Visningar
3 682
H
Western Har en d-ponny som jag skulle vilja börja rida western med och om ett par hundra år kanske tävla lite smått. Är det som inom hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Sellan
·
N
Western Jag köpte ett "westernbett" från hööks, ett vanligt 2delat sweet iron. Men det ser ut att ha börjat rosta fast hästen bara ha provat...
Svar
16
· Visningar
1 118
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka