Solstollarna=kändisar?

Sv: Solstollarna=kändisar?

mitten pa december ar det tankt... far val forsoka komma igang med ridningen under varen sen, har lite planer pa ny hast, far se vad det blir av det :angel: men ett team rombotten ska vi val fa ihop pa nat vis i alla fall :)

Grattis alla!!
Superkul att det löste sig ändå och gick så bra:)
Bra att Reykur är bra igen med!:)

Vad handlar tråden om. En artikel som verkade intressant med framgångsrika ryttare eller bara några som vill visa upp sig? :crazy:

En artikel som beskrev vinnarna i Westernallsvenskan, varav två är Bukefalister!!!:banana: :banana: :banana:
Tror dessutom att det vimlar av Buke-människor i den klubben:angel: :rofl: :rofl: :rofl: !!!!

Trevliga är dom iallafall!!!:love: :love: :love:

En artikel som beskrev vinnarna i Westernallsvenskan, varav två är Bukefalister!!!:banana: :banana: :banana:
Tror dessutom att det vimlar av Buke-människor i den klubben:angel: :rofl: !!!!

Trevliga är dom iallafall!!!:love: :love: :love:

Visst finns det många scw:are på buke.. ;)

Vad handlar tråden om. En artikel som verkade intressant med framgångsrika ryttare eller bara några som vill visa upp sig? :crazy:

Bara en gammal tråd som jag skrev för att jag var så glad att det gått så bra för vårat lag.....:D Any objections???

En artikel som beskrev vinnarna i Westernallsvenskan, varav två är Bukefalister!!!:banana: :banana:
Tror dessutom att det vimlar av Buke-människor i den klubben:angel: :rofl: :rofl: !!!!

Trevliga är dom iallafall!!!:love: :love:

Några är vi i alla fall som dräller runt här...;)
Tack för det sista... :love:

Liknande trådar

Äldre Har haft en mycket inspirerande helg med gott snack och trevligt sällskap. Och väldigt mycket blandade människor, vilket är jättekul när...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
8 448
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
4 271
Senast: Monimaker
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För knappt ett år sedan så var jag på fullaste allvar på väg att säga upp mig från det jobb jag då nyligen hade börjat på. Orsaken var...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: cassiopeja
·
Trav Vad är det som händer och varför kastar sig hästen av banan?:eek: http://ekstrabladet.dk/sport/betting/trav/article1876686.ece...
Svar
14
· Visningar
2 942
Senast: hag391
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka