Bara måste få fråga

Sv: Bara måste få fråga

24:e mars är första clinicen...vet inte vilken tid än;)

...kaffe och bullar är alltid välkommet:D

...Åh, det går fler tåg...är bokad 14/4 också...och 26/5...sen ska fröken få jobba på hemma här till midsommar för att sen få semester ända till i mitten av augusti, är det tänkt;)...så nog hinner vi fika på clinicarna:d

Ja.. nu får jag bli buke-ewr:arnas bulltant :D men d e jag så gärna, vill ni ha mjölk i kaffet? ^^

Ah, jag tror min morsa ska rida nu i mars faktiskt...

*KL* Jeeeej, fler än jag som dricker svart :d

Vad gillar ni för bullar då?

Svara du med Syrran, jag måste ju kunna planera tills du dyker neråt ;)

Livsfarligt att fråga sådär,ju...Jag är nämligen antivittmjölperson:angel: ... Ska det bakas nåt här hemma används dinkelmjöl (finns både siktat och fullkorn) samt rörsocker eller muscovadosocker:idea: ...du skulle smaka på kanelbullar gjorda på dinkel:d ...Ha ha ha, blir väl jag som får stå för bullarna så står du för kaffet;)

Skämt åsido, jag äter allt sött annars. Är inte slav under min ideologi:o

*KL* Jeeeej, fler än jag som dricker svart :d

Vad gillar ni för bullar då?

Svara du med Syrran, jag måste ju kunna planera tills du dyker neråt ;)

Kanelbullar ÄR gott.... Speciellt med lite mandelmassa i :d

Fast de bästa bullarna jag vet är semlor.... dock något svårare att ta med sig som fika på en clinic......

Men vi kan väl turas om??? När vi skall iväg på samma.... Jag kommer av förklarliga skäl inte ha häst med på länge så jag kan serva med kaffet medan ni rider...:D

Ha!...*lite off topic här*:angel: ...Vi kan träffas då och då och träna tillsammans på EWR:s anläggning i vår/sommar/höst...kanske?

Ha!...*lite off topic här*:angel: ...Vi kan träffas då och då och träna tillsammans på EWR:s anläggning i vår/sommar/höst...kanske?

Tycker jag låter som en kanon idé! :)

*S* Ja ni.. det börjar låta som om ni får stå för baket så får jag stå för kaffet...

Semlor och kanelbullar.. *drömma sig bort* Jag kan ju försöka få med semlor på dinkelmjöl till clinicen? ;)

Perfekt...kör lite "knytis" vid träffarna där;)...Skickar iväg ett pm när jag är på G neråt. Bör ju bli om ca 1 månad om vädret blir som utlovat...:bow:

Gör det ni.... ni som har hästar att rida på :mad: *mutter*

Du, du kan alltid ta min dam :D Hon är snäll och trevlig, oftast i alla fall...... ;)

Tja, jag har ju iaf fyra rid bara hästar, ska bara få med min + en till så kan du ju rida nån av dom vettja ;) två "unghästar" och en pensionär :D

Du, du kan alltid ta min dam :D Hon är snäll och trevlig, oftast i alla fall...... ;)

Tja, jag har ju iaf fyra rid bara hästar, ska bara få med min + en till så kan du ju rida nån av dom vettja ;) två "unghästar" och en pensionär :D

Det skulle ju vara ett alternativ.... Såg för mitt inre hur jag i min desperation tog med mig den inhyrda fjordingen...:D :D

Det skulle vara en syn det.... För det första måste jag ha minst tre personer som hjälper mig att lyfta in henne i transporten :rofl: Hon har inget emot att åka transport... men hon vägrar gå på. Är man tre som puttar på bak så är det inga problem. Inga protester eller så. Hon skall bli ombordlyft bara....

Stackars min märr när det är dags att sätta igång efter fölet..... Mycket upplagrad ridlust.... :cool:

jadu ^^ Du kan få låna min tant ett tag, när som helst.. en dag till som igår sen står hon fanken under "till salu" här nånstans.... *morr* attans jämrans hoppjärka.. hon kan inte ha EN vilodag utan att riva stallet, hoppa runt som nån attans treåig arabhingst med huvet i vädret och rädd för sin egen skugga.. man får inte låta henne överlista en, för hon e ta mig tusan inte rädd eller stressad, det e bara alldeles för mkt energi lagrad i hennes skalle...måtte tanten gå bra idag annars säljs hon och jag köper en åsna. *morr*

:rofl: :rofl: Och den vill du låna ut till en krympling som mig ;)

Vaddå? Du e väl tuff? ^^ Vi krymplingar får hålla ihop mot resten av världen...

Nje,hon är egentligen ganska snäll :D eller.. hon har iaf inte lyckats kasta av mig än. Hon e rolig på riktigt, hon kan bli superskraj för något = två galoppsprång fram, tvärnit och en snabb vändning mot det som var läskigt... och sen står hon och funderar på om det var ett monster eller om hon bara var fånig... Alltid! Oavsett vart vi är ^^ Så e man bara med nere i sadeln så är hon fin :rofl: sen kryddar du den bilden av en liten mig med håret på ända och tomatröd i ansiktet som muttrar diverse kryddstarka svordommar på olika språk >.< vi borde bli clowner min häst och jag :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 305
Senast: lirco11
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 410
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar