Sv: Bara måste få fråga
Jo jag ser för min inre syn.... Kan i viss mån påminna om min då.... Fast när hon blir rädd så hoppar hon till och sätter ut alla "fyra i hörnen"..... Så det känns som om hon plötsligt blir 20 cm lägre än vad hon brukar vara... I övrigt är hon rätt så resonabel...
Själv är jag lite korrigerad i ryggen Vilket innebär att jag kan fara lite illa av plötsliga kast.... Det har förvisso inte stoppat mig ännu, för har jag gett mig den på att jag skall rida en häst så spelar det inte någon roll vad det är för monster...
Vi får ta upp det längre fram när det börjar närma sig...
Vaddå? Du e väl tuff? ^^ Vi krymplingar får hålla ihop mot resten av världen...
Nje,hon är egentligen ganska snäll eller.. hon har iaf inte lyckats kasta av mig än. Hon e rolig på riktigt, hon kan bli superskraj för något = två galoppsprång fram, tvärnit och en snabb vändning mot det som var läskigt... och sen står hon och funderar på om det var ett monster eller om hon bara var fånig... Alltid! Oavsett vart vi är ^^ Så e man bara med nere i sadeln så är hon fin sen kryddar du den bilden av en liten mig med håret på ända och tomatröd i ansiktet som muttrar diverse kryddstarka svordommar på olika språk >.< vi borde bli clowner min häst och jag
Jo jag ser för min inre syn.... Kan i viss mån påminna om min då.... Fast när hon blir rädd så hoppar hon till och sätter ut alla "fyra i hörnen"..... Så det känns som om hon plötsligt blir 20 cm lägre än vad hon brukar vara... I övrigt är hon rätt så resonabel...
Själv är jag lite korrigerad i ryggen Vilket innebär att jag kan fara lite illa av plötsliga kast.... Det har förvisso inte stoppat mig ännu, för har jag gett mig den på att jag skall rida en häst så spelar det inte någon roll vad det är för monster...
Vi får ta upp det längre fram när det börjar närma sig...