Hallååå alla westernfolk?

Sv: Hallååå alla westernfolk?

Hmm... ja... mitt största problem är att jag måste ha nån som håller häst o hjälper till med nummerlappsbyte på torsdagen..då jag ska visa både 1-årshingst o 3-årshingst. Samt nån som kan gå in med den ena på championatet om dom mot förmodan går vidare båda två! :eek:

Sv: Hallååå alla westernfolk?

Nej fy vad det kostar! Ringde idag och bokade boxar till April showen, eftersom hela det nya stora stallet blev stängt så tänkte vi att det är bra att vara ute i god tid. Men det fick bli uteboxar denna gången, det kostade 1000:- per häst inne! :eek: Det är 2-3000:- bara fölr uppstallningen liksom, det går ju inte! :mad:
:

Det är ruskigt dyrt med uppstallningen. Det blir en stor post i budgeten när man ska iväg. Men arrangören vet ju att det går att få in pengar där...Antagligen är det nog svårt nog ändå att få tävlingarna att gå runt tyvärr. Kan tänka mig att en anläggning som Grevagården kostar mycket att hyra.

Inte konstigt om antalet starter minskar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 486
Senast: Ceta
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 607
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 241
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar