Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har raderat en del inlägg som förde samtalet åt ett mer canisinspirerade håll. Jag vill påminna alla om att detta forum är "Western" och är det så att man vill diskutera andra 4-fotavänner kan jag rekommendera "Hund".
Ang. HM 2006. Westernklassen byttes ut mot Bruksridning då det ej gick att få tag på någon dommare till westernklasserna, p.g.a WesternSM i Skövde samma helg.
Jag var själv med på HM (dock ej bruksklassen) då jag inte var i form för att rida efter min kuses fina "uppvisning" på dressyren innan. (dom som var där vet säkert vad/vem jag pratar om)
Jag skulle själv vilja träna/tävla i Trail om jag får lite bättre pli på min haflinger.
Annar gillar jag HM. Var dock lite långt att åka. Kumla var personligen min favoritplats.
Balto brukar väl egentligen stå för det riktiga underhållningen varje gång han är med, synd att han inte förstår att det oftast bara är han som har det roliga! Det dummaste är ju att han kan om han bara vill. Skötte sig ju bra på lägrena med dom andra flingorna. Bra att du vill engagera dig i honom i alla fall och undersöka anledningen till allt lite djupare. Kämpa vidare, vi håller alla tummarna för er!
Tycker faktiskt också att Kumla var bäst, men ännu närmre skulle inte skada för min del.
Sen angående vad man passar i för utrustning/färg är nog helt och hållet hur man själv känner sig med olika färger och färgkombinationer. Jag och min häst är nog lite blå och gröna i det mesta vi har. Hon passar i svart och naturfärgat läder bäst med själva fasta utrustningen.
Roligt att man känner igen dom flesta westernflingor här i bukekrokarna!
ska köpa ny sadel (när jag får råd) då kommer det bli en mörkbrun. Det mesta annat Lollan har hemma är ju grönt.. kanske ska gå på det temat? Fast tycker inte det är allt för snyggt till det mörkbruna:/
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.