Benskydd som passar wester stuket :)

Sv: Benskydd som passar wester stuket :)

Jag tycker att dessa skydden är så himla bra så jag vill ha dom! :p
Så nu måste jag välja färg, okeeej :D

Men om jag tar rött då och röd pad, blir inte de snyggt da?

Jag tycker absolut du ska välja det du själv vill ha! Röda boots och röd pad blir ju skitfint! Bara för att det är vanligast med dyra professionals choice boots på westernhästar så betyder inte det att alla måste ha det! Kolla på bilden här, inte likadana som de du vill ha, men mer som vanliga benskydd, visst passar det också!
western_splint_boots_200.jpg

(fast du vet att du inte får ha benskydd i alla klasser när du tävlar?)

Senast ändrad:

OT..
Här har vi ett ekipage som tävlade i ett par senskydd, liknande TS :p

Till TS välj dom skydd du tycker är snyggast, jag tycker antingen så snarlikt färgen på hästens ben eller i den färg du kan tänka dig skaffa pad till i samma färg :D

Hej!
Jag tycker dessa är jättebra:
25087313.jpg

Pegasus airboots, finns i många färger och är lite billigare än proff-skydden

OM man inte köper dem på HighChaparall och får betala överpris:cool: Köpte ett par röda, snygga som tusan iallafall:D

Tycker visst man kan använda vanliga senskydd om är ute efter den funktionen, det är ju två olika typer av skydd vi snackar om... Men Proffesionals Choice verkar ju vara mer eller mindre standard i westernvärlden...

Jo men frågan är om man bara ser det röda och inte lägger märke till det ursnygga tränset? :angel:

Jag tycker inte heller att den typen av skydd passar perfekt med westernutrustningen, men jag tycker att de gråsvarta längst ned till höger stämmer bäst om du inte vill ha färg. Annars tycker jag dom röda benskydden med en röd padd vore snyggt. Nej, tränset är så snyggt så vad du än väljer för färg och benskydd tycker jag ändå att det är tränset som tar poängen. :)

Gröna säger jag :) älskar grönt. Rött blir snyggt de med. De kommer inte ta ögonen från ditt huvudlag utan tvärt om.. ett snyggt ekipage med fin helhet faller ögonen på ;)

jag har alla möjliga oika skydd... lindar i bland o har pro choice ibland o sneskydd vissa gånger..

tycker det är bra att varva lite.. för skydden skyddar ju för olika saker.
Variera skydd som man varierar underlag för o hålla hästen frisk :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
S
Utrustning Hejsan!!! Det är så att jag har en brun sadel, brunt träns & har nu beställt en svart förbygel med martingal då jag inte hittade någon...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: Sanoh92
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka