Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men har man en väldigt ljusrödbrun sadel och vill INTE att sadeln ska gå mot orange, så bör man ju inte köpa en röd eller orange pad/filt som kan framhäva detta....
Men det är sällan sadeln är ett problem när man ska köpa en pad/filt...
Jo för mig..
Jag är über-estet och får tokspel om det inte matchar...
Pad och överdel går ju alltid att matcha, men den dåvarande sadeln
och pad var ett gissel... Så jag blev NÄSTAN glad när hon breddade sig ur den..
Ekonomi & Juridik
Risk för att det blir en lång historia.
Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.