Bewildered
Trådstartare
Sv: bog/bakbenskontroll!
Karlshamn ^^ staden mitt i ingenstans..
Karlshamn ^^ staden mitt i ingenstans..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AHA... är inte så duktig på geografin men... hm... vilken bra tränare har du i närheten?Karlshamn ^^ staden mitt i ingenstans..
AHA... är inte så duktig på geografin men... hm... vilken bra tränare har du i närheten?
Men så är det i western vi får åka lååååångt för att komma till en bra tränare för att få valuta för pengarna
Träningsläger ja ... vi fick själva skicka i väg vår dotter till tränarn på ungdomsläger 25 mil ifrån oss i sommar för att hon skulle få mkt hjälp under flera dagar. Annars rider vi för honom på "clinics" 5 mil i från oss hos ett jättetrevligt gäng "reiners" där är han inte bokad genom en klubb utan privat. Det kanske också är en ide? få i hop en ca 10-12 st ryttare "reiners" och boka upp en bra tränare själva.Jo.. min absoluta favorit (en gammal chef) finns ju strax utanför ulricehamn så jag satsar lite kallt på att helt enkelt flytta upp i höst (söker skola i borås..)
Annars har vi ju A.L som sagt, nere i skåne.. en del arab-sm ryttare.. men wella.. dom kan inte säga något till mig som jag inte redan har koll på (jag vet, har testat dom )
man får ju försöka få plats på de få clinics vi har här, men dom är ju så "allmänna" i sin inriktning att det lixom aldrig kommer till det där jag verkligen behöver hjälp med.. Träningsläger i värmland för mig i sommar kanske?
Han bor i Strängnäs.Jo,det hade inte varit helt fel.. Sen ska man bara försöka skramla ihop så många med.. känns som om underlaget intressenter är tunnt här.. Men det är ju väl värt ett försök!
får man fråga vart din/er tränare bor? ^^