Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Jag undrar om man ska förklara för ett ridskolebarn vad banhoppning är för något och varför man gör det? Kan nån förklara på ett bra...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: gullebarn
·
P
Hoppning Någon som vet var man kan hitta bra hoppbanor :D MVH Louise
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: gullebarn
·
F
Hoppning Vill gärna ha kommentarer på hur jag sitter. Har tyvärr ingen film, men tog en av de sämsta bilderna då jag vill ha många kommentarer ...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: terrivel
·
M
Hoppning Hej! Mitt D-ponny sto (6 när jag köpte henne nu 8 år) som jag köpte för knappt två år sedan har snygg hoppteknik och enorm kapacitet...
2
Svar
21
· Visningar
2 562
Senast: Lady_Plady
·
H
Hoppning reagerade på en sak idag bara, var och tittade på hopptävlingen på frosta (hörby) idag. de var första omg i div 2. men i alla fall...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 196
Senast: Sterling
·
H
Hoppning Jag ska tävla till helgen i hoppning på mitt D-ponny sto. Men vi har ett problem. Vad ska vi ha för frilla...
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: Sterling
·
C
Hoppning Hej! Nu undrar jag om någon kan hjälpa mej lite granna, jag ska nämligen ut å tävla en LC med min häst och jag är inte så rutinerad i...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Olympus
·
D
Hoppning ÄR DET SÅ ATT EFTER TVÅ FELFRIA RUNDOR I EN UNGHÄST KLASS FÅR MAN STARTA I AVD A. HUR VET DOM SOM ANNORDNAR TÄVLINGEN ATT MAN RIDIT TVÅ...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: hopp_o_galopp
·
R
Hoppning jag ska tävla snart i hoppning och undrar om man bruckar ha plastrong:confused:... några sejer att man ska o vissa att man bara ska ha...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: mallotten
·
Hoppning Nämn hoppsadlar som passar hästar med riktigt mkt manke. Rak eller svängd bom mm har ingen betydelse då vi inte pratar om sadel till nån...
Svar
16
· Visningar
1 318
Senast: urkella
·
M
Hoppning Letar ny hoppsadel till min häst och har hittat en begagnad albion legend flatback som jag lånat hem för att prova men jag blir inte...
Svar
8
· Visningar
4 271
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Jag kommer detta år att köpa en unghäst. Då det på området bett har skett en enorm utveckling de senaste åren, så har jag börjat fundera...
Svar
16
· Visningar
3 197
Senast: boffey
·
C
Hoppning Ni som rider på den nivån, vad tycker ni är den största skillnaden mellan 1,10 och 1,20? Förutom höjden förstås;) Brukar det bli svårare...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: starcraft
·
Z
  • Låst
Hoppning nu gämför vi höjder. hur högt har du hoppat på din häst/ponny? inte banor och tävlingmässigt som det finns en tråd om redan, utan...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 596
Senast: Tulip
·
A
Hoppning Är det någon som sett den nya hoppsadeln - modell Opal från Globus? :) Det är Tolga som designat sadeln så jag är himla nyfiken på hur...
Svar
11
· Visningar
2 204
Senast: pomelo
·
Hoppning Det finns 176876183623 olika TR, vilka borde jag ha om jag avser tävla clear round och lokal i hoppning? :smirk:
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Matinee
·
I
Hoppning Hej ! Jag har börjat hoppa min d-ponny och skulle behöva en hoppsadel. (Heh, det är rätt svårt att hoppa i dressyrsadel ;) ) Jag vet...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Ilion2
·
F
Hoppning Det är så att jag skulle vilja bygga en egen vattengrav då min häst tycker de är väldigt läskiga att hoppa och jag vill inte råka ut för...
Svar
2
· Visningar
3 271
Senast: Skaune
·
Hoppning jag har en foder ponny på 17 år. men han är jätte pigg o glad och han älskar att hoppa. tycker ni att det är för gamalt för att tävla...
2
Svar
37
· Visningar
2 332
Senast: iafia
·
Hoppning började på allvar med Irco Marco och Cortez. Utan att dessa hingstars ägare hårdnackande kämpande mot premieringsnämnden hade varken vår...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 568
Senast: Mollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar