Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning Behövs veterinär på plats hela tävlingsdagen? Regional hoppning. Var hittar jag reglerna för detta? :)
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: clint Eastwood
·
L
Hoppning Hur gammal ska man vara som max för att få tävla en B-ponny och en c-ponny ? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: love_pettson
·
P
Hoppning Var iväg igår och hopptränade på våran ridskola med min arab Pandora. Hon är ganska ung och lite tittig man har alltid gillat att hoppa...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: _Pandora_
·
P
Hoppning Jag ska ev köpa en häst. Tänkte kolla vad tycker ni om att fråga om jag får löshoppa den i mitt stall för att se hur den rör sig m.m...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: pooutinoouti
·
L
Hoppning Som sagt var är det någon som kan hjälpa mig att finna en sida där man kan hitta tävlingsresultat i från Holland och Tyskland må tro ...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Lillo
·
Hoppning Någon som har sett, provuttit eller provridit Equipes nya sadel Linnéa, designad i samarbete med Linnéa Ericsson?
Svar
5
· Visningar
1 776
Senast: pomelo
·
R
Hoppning Hejsan Jag undrar om det är någon som har köpt en ponny någon gång i från Tyskland?? Utan mellan händer??? Finns det några...
Svar
1
· Visningar
847
Hoppning Jag har en Zaldi Star som jag älskar. Köpte min medryttarhäst för två månader sen, och han har haft den här sadeln i ca 3 år. Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: MoQ
·
O
Hoppning Min ena pålle, Gringo han e jobbiggast för han har två hopptyps personlighet.Hemma är han jätte pigg å tar tag i hindret av sig...
Svar
7
· Visningar
756
Senast: sassiball
·
Hoppning Har hört av vissa att det inte är smart och hoppa i mörker även om man har en lampa som lyser upp hela ridbanan så att det blir ljust...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Gemini
·
Hoppning Löshoppning... Hur är era hästar vid löshoppning? Min ena lilla galning är helt tossig. Hoppar vad som helst och älskar när det börjar...
Svar
3
· Visningar
687
Hoppning har funderat på en sak. hur kan man låta ryttare som sliter,drar å rycker i hästens mun ha hur skarpa bett som helst i hoppning , men...
2
Svar
25
· Visningar
2 457
Senast: PrinceFair
·
P
Hoppning Om man tex går in på ridsports hemsida på tävlingsterminen och söker på Internationella tävlingar så står där att man ska göra en...
Svar
3
· Visningar
1 448
Senast: PrinceFair
·
J
Hoppning jag skulle vilja veta hur man räknar när man stegar, så som mellan kombinationer eller två hinder på en rak sträcka (typ långsida)...
2
Svar
23
· Visningar
4 374
Senast: Kirre
·
Hoppning Det kommer att vara nationell hoppning på Gotland 6-8 juli...är det någon som ska dit?
Svar
2
· Visningar
670
Senast: ragge
·
C
Hoppning Jag har ett problem med sitsen / skänklarna när jag hoppar , eller problem och problem men iallafall så brukar mina skänklar åka bakåt...
Svar
19
· Visningar
2 581
Senast: Ramona
·
A
Hoppning Som rubriken lyder, kan en häst bli halt efter ridning med hjälptyglar. Då framförallt med gramantyglar!?
Svar
11
· Visningar
1 280
Senast: My Beauty
·
Hoppning ... i svart polotröja och klubbjacka på lokal hopptävling? Eller måste en vit krage synas?
2
Svar
26
· Visningar
1 991
Senast: Henchen
·
M
Hoppning Vet någon vad nya kompletta hinder brukar kosta?
Svar
1
· Visningar
758
Senast: gullebarn
·
T
Hoppning Vore intressant att veta vad elitryttarna (ex. Baryard, Lundbäck osv) har för hoppsadlar.. någon som vet??
3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 478
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar