Vad har elitryttarna för hoppsadlar?

Sv: Vad har elitryttarna för hoppsadlar?

vilken tycker ni personligen är snyggast? Jag tycker buten. Equipen är rätt okej också :)

Mörkbruna Crown eller equipe tycker jag

*Firar mitt 200 inlägg!*

Senast ändrad:

Haha, de har oftast en sadel som de har på alla sina hästar! Eller, Helena har ju en som är gjord efter Myntha, men resten lixom! Kolla bara på Peder Fredricsson, samma sadel på alla hästar!
Sen förstår jag inte varför de köper så FULA färger på sadlarna? *SPYSMILEY!!!*.

Han har inte samma sadel på alla hästar, ta reda på fakta innan du klämmer ur dig nåt, tack!

Senast ändrad av en moderator:

*KL*

Hos svante Johansson finns bara Pessoa-sadlar, förutom de som hans fru rider i eller som stallchefen har.

Har inte han Amerigo? :confused:

kan hända att han har någon jag inte sett :) annars har stallchefen amerigo, han kanske haft den med..

Nu har det ju försvunnit lite hästar från Peder den sista tiden..
Men tex Bengstsson hade hög manke så han och en annan häst med hög manke delade sadel sas.

Sedan är det väl som vanligt. man trivs själv bättre i vissa sadlar och använder dem om möjligt..

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024

Omröstningar