Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hej alla!!! jag har ett väldigt STORT problem me min totto, hon är super trevlig att rida men när man ska hoppa är hon jätte jobbig. Hon...
Svar
14
· Visningar
1 004
Senast: mallotten
·
Hoppning Varför finns det i princip inga senskydd/hoppskydd till stora hästar som inte passar i storlek full? Har ni några förslag på bra och...
Svar
9
· Visningar
1 111
D
Hoppning Är det någon som vet om man får vara med och rida allsvenskan på unghäst. Jag vill rida div 2 och min häst är 6 får jag vara med då??
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Tajger
·
D
Hoppning Får man rida på ett bettlöst träns på en lokal hopptävling? Jag vet att man får rida på hackamore men jag har bettlöst träns helt i...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: pomelo
·
F
Hoppning Jag tänkte prova att löshoppa min häst. Jag har aldrig gjort det innan men hästen har blivit löshoppad innan. Iallafall undrar jag hur...
Svar
13
· Visningar
2 593
Senast: heidi maria
·
M
Hoppning Hejsan jag ska göra musiken till en tävling med mitt (öh,hm,eh:crazy: ) kopieringsprogram. GE MIG FÖRSLAG :d ?
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Wilden
·
Hoppning som rubriken frågar undrar jag om någon vet hur man hittar tävlingar utomlands. Estland, Lettland, Litauen, Danmark, Finland och...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Fannih
·
Y
Hoppning På filmen från tävlingen i helgen kunde man se att han hoppar med bakbenen på sidan i hoppen. Jag har aldrig sett honom göra så förut...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: midnight surprise
·
C
Hoppning hur rider ni era hästar som har MKT motor i sig , hur gör ni får att få dom lugnare på nått sätt och hästen i sig är inte het men har...
Svar
14
· Visningar
2 087
Senast: midnight surprise
·
P
Hoppning Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden. Men måste man ha alla TR eller räcker det med ettan genemsamma ? Tacksam för svar (A)
Svar
5
· Visningar
766
Senast: pooutinoouti
·
L
Hoppning Kan ju börja med att säga att jag är nybörjare :D Men jag tänkte börja med lite klubbtävlingar, efter att vi tränat lite dårå. Börja...
Svar
9
· Visningar
943
Senast: Lantlolla
·
Hoppning All ära till de som visar hur högt de hoppar :), men är finns det inte någon här som sitter på lite misslyckade bilder? ett perfekt...
2
Svar
26
· Visningar
2 750
Senast: hon_med_skäcken
·
F
Hoppning Min D-ponny (arab) klämmer ibland in ett extra galoppsprång eller tar bort ett galoppsprång, vad kan man göra åt det ? Jag har börjat...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: FridaW
·
Hoppning Hur måna minuter räknar man på en start i LC ? Är det två? hahah sån koll jag har alltså. Har alltid haft andra som räknat åt mig :angel:
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Siriano
·
S
Hoppning Vet att jag sett en liknande tråd förut, men hittar den inte nu.. Men iaf...någon som vet något om höga bakbensskydd som ska ¨låta...
Svar
14
· Visningar
2 637
Senast: M_Q
·
S
Hoppning Jag ska tävla för första gången imorgon (80 cm, omhoppning direkt efter grundomgången). Har ni några tips eller råd till mig? Hur ska...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Micaela
·
J
Hoppning Någon som vet vart man kan köpa en John Whitaker kavaj från internet? Hoppas att tråden ligger rätt annars får kära moderator flytta...
Svar
12
· Visningar
1 485
Senast: jagvillvaraifred
·
Hoppning Jag har lite undringar vad detta med divisioner innebär. På vår ridskola ska dom sätta ihop ett hopplag för division tre men vad innebär...
Svar
15
· Visningar
1 509
Senast: SweetBriar
·
Hoppning Medryttarhästen har nu gått med sin FreeForm ett par månader och är hur glad och frisk som helst, inte en tillstymmelse till ryggont...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Gwaeron
·
M
Hoppning Köpte en ny, jääättefin tävlingsskjorta i höstas på typ 75% rea på hästbiten. Blev så glad när jag hittade den men när jag kom hem och...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: My_08
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka