Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Vet någon på vilka platser deltävlingarna ska hållas? Hittar ingen info på distriktens hemsida och på typ ridsport så står det bara att...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Showjumping
·
Hoppning I dressyren finns det ju olika program för samma nivå, t.ex LB:1, LB:2, LB:3 etc. och i hoppningen har jag hört folk prata om (bara dom...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: SweetBriar
·
Hoppning Visste inte om det här skulle va på utrustning eller tävling...:confused: Hur som helst så undrar jag om det är tillåtet att tävla...
Svar
10
· Visningar
2 208
P
Hoppning När man pratar dressyr och LC,LB,LA etc är det fganska lätt att matcha sin häst beroende på programmen. Men hur är det i hoppning? Var...
Svar
2
· Visningar
19 035
·
J
Hoppning Är det någon som vet om det finns några cuper för stor häst i närheten av stockholm?
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Olympus
·
Hoppning hejsan. Jag bor i Finland och vi har aldrig haft något nummerlapps system på våra tävlingar, men i år skall det införas,antagligen...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: LinneaM
·
S
Hoppning Någon som har bra tips på att träna upp konditionen på en ponny..?! Typ som intervallträning eller liknande... Har en rundbana på 1km...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: Weeazel
·
M
Hoppning Nu när vi säljer mopeden får jag äntligen råd att köpa en lite dyrare och bättre sadel till älsklingen. Jag behöver tips, hjälp och...
Svar
13
· Visningar
1 502
Senast: WiMa
·
B
Hoppning Min häst vill inte hoppa i ridhuset längre! I paddocken hemma går det bra (den är dock liten och djup så det blir bara några språng på...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Magnum
·
Hoppning När man låg hemma och var sjuk så ringde det på dörren och utanför stog ett stor lastbil och jag hade ingen anning om vad det var för...
2
Svar
21
· Visningar
2 903
Senast: TheDot
·
X
Hoppning Hej jag undrar om någon vet vad det står i TR om hur långt avstånd det skall vara i en kombination för D-ponnys på tävlingar.:confused...
Svar
6
· Visningar
2 156
Senast: XELINA
·
S
Hoppning Hej! Jag har en ponny som jag tävlar med i hoppning, och jag hade tänkt att eventuellt starta en eller kanske ett par fälttävlingar...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: PrinceFair
·
E
Hoppning Jag har haft en avdankad travare i 10 månader och jag har "lärt" han hur man går över bommar och vill gå vidare till själva hoppningen...
Svar
7
· Visningar
888
Senast: terrivel
·
M
Hoppning Äntligen efter tusen tårar och tusenlappar så är hon på G igen. Hoppträning idag med häst som gjorde sig illa förra året och för första...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Mindra
·
R
Hoppning hejsan! Har hela tiden varit inställd för att iår få rida avd a med mina 6 åriga d-ponnyer, att ja först måste nolla två rundor i avd B...
Svar
19
· Visningar
1 192
Senast: Charmelione
·
V
Hoppning Snor tråd från dressyr och fälttävlan... Vad ger ni era hästar för foder, hur stora är de och vilka klasser går de? Är det skillnad...
Svar
18
· Visningar
1 293
Senast: diartistakasha
·
A
Hoppning Jag har endel problem med sitsen och händerna framför allt när jag hoppar. För det första tittar jag ofta neråt och glömmer att ge...
Svar
14
· Visningar
1 624
Senast: Attlid
·
V
Hoppning Jag hyr en b-ponny med min syster, och hon e 18 år och jätte snäll men dock inte i så bra kondition.:( hon hoppas inte så mycket.nu när...
Svar
5
· Visningar
971
·
Hoppning 4 års championatet ? kan nån berätta allt som går att berätta :angel: ?
Svar
1
· Visningar
687
Senast: PrinceFair
·
Hoppning om man vill kunna rida på 6 normala, 5 framåt eller 7 korta.. vilket avstånd ska man ha då?
Svar
5
· Visningar
868
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka