Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning en liten snabb fråga bara...:D får man tävla i hoppning med rakt tränsbett med fasta ringar? då menar jag p klubb/lokalnivå. får man...
2
Svar
20
· Visningar
1 677
Senast: MissOnly
·
F
Hoppning Jag vet varken hur alla hinder ser ut eller vad dom heter. Någon som vet nån sida där man kolla på detta? Eller om någon vill förklara...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: CidFidel
·
Hoppning Finnes: liten paddock, ca 17 x 30 m, ett styck normalstor lättgalopperad ridtravare, samt diverse hindermaterial - stöd, bommar, plank...
Svar
3
· Visningar
915
N
Hoppning Okej, låt säga att jag har en hyfsat storgalopperad D-ponny.Om jag vill ha tre galoppsprång i en kombination, hur långt ska det vara...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: micell
·
Hoppning Har har ni för erfarenhet av denna sadel! Positivt och negativt! Funderar på att köpa en!! Lotta
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: Lottiz
·
E
Hoppning jag ska nu på torsdag på första hoppträningen efter vintervila och jag tänkte lägga upp en bild här på mig o pållen så får ni gärna...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: MysanPysan
·
L
Hoppning Finns det några bukare här som hoppar utan magplatta? Isåfall, varför gör ni det? Vad upplever ni för fördelar? (Nackdelarna är ju...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 390
Senast: Lina_
·
M
Hoppning :D Vad betyder det när någon säger: - I den klassen var det relaterade avstånd.... Hmm vad menas... Att avstånden var "ojämna" tex...
Svar
12
· Visningar
1 649
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Som har hoppträningar på fredagkvällar och/eller helger? Det verkar helt omöjligt :confused: Jag har hoppat min häst några gånger...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: vickis-pajala
·
F
Hoppning Vad behöver man för tävlingskläder när man ska tävla typ lokalt i hoppning.?
Svar
12
· Visningar
879
Senast: gullebarn
·
M
Hoppning ere nån som vet vad "skygglappar" heter om man har dom när man rider? och vart man får tag i dom? (de heter skyggläder till travet men...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: mej
·
J
Hoppning Har fått total hjärnsläpp, har letat i TR men som vanligt har de gjort det till en tolkningsfråga. Får man ha en vanlig jacka på...
2
Svar
34
· Visningar
2 709
Senast: PrinceFair
·
S
Hoppning någon som vet var man kan köpa denna modell av bakskydd fast utan vikter & utan fårskinn? om det överhuvudtaget finns.. de går ju att ta...
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: Fhanny
·
A
Hoppning Har ganska nyligen börjat hoppa med min lilla pålla, och vi håller oss på blygsamma höjder än så länge (70-80 cm). Hon är i stort sett...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Tana
·
S
Hoppning Ska snart köpa en hopp ponny och undrar då vilka stigbyglar jag ska köpa? Vill inte ha vanliga med gummiringar eftersom de löser ut...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: micell
·
M
Hoppning jag har planer på att köpa en 4åring med dressyrstam rakt igenom. eftersom jag även gillar att hoppa så vore det ju kul att kunna...
Svar
9
· Visningar
1 131
H
Hoppning Någon som har koll på vad det är för brösta man sett Peder använda både på Magic Bengtsson o Colleen? Märke? Pris? Har sett flera ute...
Svar
11
· Visningar
4 207
Senast: Hot_N_Tot
·
E
Hoppning Jag är väldigt hopprädd. I trav kanske jag kan hoppa jättelåga hinder, men helst inte i galopp. För min russponny springer så hårt...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: ikarus
·
B
Hoppning sitter här o googlar efter exakta avstånd på kombinationer!! har tappat mina papper:smirk: Ska rita banor till våran klubbtävling o kan...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: mumlan81
·
F
Hoppning Hej undrar om det är någon som har bilder och fakta om hingstarna Castor och Self. Tack på förhand:bow:
Svar
7
· Visningar
1 177
Senast: Fjanton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter