Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Hoppning Här fixar jag en lite swisstråd, härnere i min ensamhet. Och jag hoppas definitivt att någon joinar mig, annars får jag sitta och...
2
Svar
24
· Visningar
2 267
Senast: Baroya
·
M
Hoppning jag ska förmodligen få låna en gammal tävlingshäst som är helt underbar på alla sätt och vis...men när man hoppar så går det bra (eller...
Svar
5
· Visningar
2 267
Senast: zoowie
·
T
Hoppning Min tränare tycker vi ska börja hoppa lite för att träna sitsen. Men nu är det ju så att jag inte har någon hoppsadel som passar, och...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Tebazz
·
S
Hoppning Behöver man kvala på något sätt för att få hoppa reg. LA?! Eller är det öppet för den som vill??:confused:
Svar
7
· Visningar
1 254
S
Hoppning Hejhej jag ska "tävla" på måndag för första gången på min 4-åring så jag behöver lite (mycket) heta tips.. själv har jag bara "tävlat" 2...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: gullebarn
·
T
Hoppning Ja, Mitt d-ponny sto, som inte är så mycket hoppad, (men hoppar allt man styr på i skogen) skjuter väldigt rygg över hindrena, det är j...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 618
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Kan man tävla tre helger i rad? Och sedan är det ett brejk på typ 2-3 veckor till nästa? Är bara 90 och 1 m som kommer tävlas, ev 110...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Jonko
·
Hoppning Vad kan man göra hinder av? Vill veta allt & gärna lite bilder, kan de klassiska med 2 Plast stolar & en pinne på eller bil-däck som...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: Suprize
·
J
Hoppning hejsan min häst hon kommer jämt i obalans innan hindret och hoppar då jätte konstigt vad ska jag göra för att få henne i balans ? hon är...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: swe
·
J
Hoppning hejsan jag lärde mitt varmblod att inte skjuta upp med ryggen över hindrena men nu har hon fått tillbaka de och jag hänger lixom inte...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: swe
·
Hoppning Har fått tips att använda magplatta på pållen eftersom han drar upp frambena så förtvivlat. Enda är att när jag tittar på kort på honom...
2
Svar
23
· Visningar
3 012
Senast: Novali01
·
S
Hoppning Min ponny bli ganska stark direkt efter hindret, å ibland tar det lite för lång tid för mig att samla ihop henne efter hindret... Vilket...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: gullebarn
·
P
Hoppning Hej. Jag ska anmäla mig till en hopptävling som går på gräs, i vanliga fall har jag haft skor med 4-hål i. men den här gången har...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Panikie
·
Hoppning Ska börja sitta lite på stoet och ska nu leta efter lämplig sadel. Kan tänka mig begagnad (mot min vilja) i början för att vi...
Svar
19
· Visningar
1 495
Senast: caballus
·
Hoppning Hej, jag undrar vilket av prestiges hoppsadlar som är bäst? Om deras dressyrsadlar passar bra på ens häst, är det stor chans att...
2
Svar
23
· Visningar
5 031
Senast: Charmelione
·
F
Hoppning är det samma regler i år i div 2 på ponny?
Svar
1
· Visningar
577
Senast: PrinceFair
·
B
Hoppning Hej. Jag har tänkt att börja hoppträna min dressyr häst. Han är helt grön vid det här området, jag också. Deröfr vill jag ha lite...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Blackie
·
K
Hoppning Jag ska börja med att lägga bom framför och se om dte hjälper andra tips? Bygge av muskler, några almänna tips? skrittade och...
Svar
14
· Visningar
2 681
Senast: Krulidut
·
M
Hoppning Hej! Har en bates caprilli till mitt fullblod. Den passar henne bra....men inte mig :confused: Jag har förmågan att luta mig för...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Panamera
·
Hoppning Hade ni åkt på hoppkurs fredag och lördag för att sen åka och tävla på söndagen??
2
Svar
33
· Visningar
2 615
Senast: Izabel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar