Hoppning utan platta?

Sv: Hoppning utan platta?

Lite OT...
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Birdie är en favorit, och jag tycker han är enormt trevlig, så när jag hittade denna bilden (på någon publik sportsida tror jag) på honom var jag tvungen att använda den. Självklart kan jag ta bort den om du vill ha honom för dig själv ;) , nej, men jag visste inte att den var privat. Sorry!:o

Vilken sida hittade du den på?

Sv: Hoppning utan platta?

Lite trådkapning...
Jag vet faktiskt inte, kollade på bilden, men det syns ju inte var den kommer ifrån när man väl har sparat den på daton. Du har inte sålt bilden då? Eller lagt upp den någonstans? Det verkar ju lite mystiskt... :confused:

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 811
Senast: Kajsalisa
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka