Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Kollade lite i TR vilka bett som är tillåtna att tävla dressyr på. Bland tränsbetten stod Hanging cheek snaffle med, och på kandar kunde...
Svar
8
· Visningar
3 874
Senast: Maqurell
·
Trav Jag har ingen koll på travet själv, så frågar här. Vilka tränare med flertalet anställda (dvs inga som bara har 1 anställd) finns i...
Svar
9
· Visningar
2 075
Senast: MissFideli
·
Körning Hej alla kunniga och hjälpsamma kuskar. Efter att ha använt hemmagjorda draglinor en period slog jag till och köpte ett par rejäla...
Svar
5
· Visningar
2 217
Senast: Egonson_
·
Dressyr Väljer lägga frågan här. Beredd att bli dumförklarad av alla kloka dressyrmänniskorna ;) Men jag måste fatta ett beslut innan hjärtat...
2
Svar
35
· Visningar
4 912
Senast: clubman
·
Dressyr Jag letar efter ett dressyrträns liknande BRs modell Dartmouth (som bara finns i svart till min stora förtvivlan!!) Tar hemskt gärna...
Svar
10
· Visningar
2 259
Senast: Fredrika B
·
Dressyr Något som jag mer och mer har funderat över. Hur sitsen påverkas av stiglädrets längd. Alla tränare brukar ju rekommendera att man...
2
Svar
22
· Visningar
4 372
Senast: Fenestra
·
Dressyr Tänkte åka ut på några lokala dressyrtävlingar i sommar, vilka papper behövs för det? Både för ryttare och hästen :D
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: cewe
·
Islandshäst Ska ju hämta hem min lilla Bumbibjörn om en vecka, och tyvärr är det så att han stressas av transport, och svettas i mängder :(...
Svar
12
· Visningar
2 167
Senast: Boj
·
Islandshäst Min islandshäst jag importerat börjar få små kala fläckar i pälsen, under manen och framme vid huvudet. Det kliar tydligen också väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 806
Islandshäst Någon som har en avkomma efter denna hingsten?
Svar
0
· Visningar
810
Senast: ishorses
·
Hoppning Jag är så himla ledsen och trött på detta nu, min häst är en valack, 6år riden "ordentligt" under detta året. Jag fick honom i...
Svar
10
· Visningar
3 352
Senast: Nobel
·
  • Låst
Islandshäst Vi fortsätter väl våra uppdateringar, diskussioner å allt annat mellan himmel å jord här :)
68 69 70
Svar
1 392
· Visningar
122 713
Senast: klockmalva
·
Islandshäst Hej, jag har ett sto som jag skulle vilja betäck till våren och jag undrar om någon har ett tips på någon hingst. Stoet är femgångare e...
2
Svar
20
· Visningar
4 903
Senast: valvis
·
Hoppning Hej jag börjar nu klättra högt upp i klasserna med min ponny och ska köpa en till mina mål är Sm och Em, men där uppe har ganska många...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: pulkaskurk
·
Trav Som rubriken lyder, vad är de som avgör när ni startar er träning på isen. Tjockleken, hur kallt de är kvalitén på isen. Hur tänker ni...
Svar
14
· Visningar
2 282
Senast: ghost
·
Dressyr Jag har superproblem med galoppfattningar så åsikter och tips mottages tacksamt!:crazy: Min fullblodsdam kan gå jättefint och...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 668
Senast: axel
·
Western Alla paddar verkar ha ungefär samma mått. Finns de inga anpassade till små plutteponnysar (läs shettis)?
Svar
2
· Visningar
1 919
Senast: Kickis
·
Islandshäst Hoppsan, min nya hyresgäst i stallet slängde på min Islandshäst ett vintertäcke idag på morgonen när hon släppte ut hästarna. Hoppsan...
2
Svar
21
· Visningar
10 938
Senast: Popcorn
·
  • Låst
Dressyr Får väl jag börja då...igår var en superdag träningsmässigt!:banana: Grå har känts bra i några dagar nu, sådär loss o framför skänkeln...
98 99 100
Svar
1 988
· Visningar
221 503
Senast: Tulip
·
Islandshäst Hej alla glada islandshäst älskare Undrar hur ni hade gjort i min situation. Ja har en islandsvalack på 4 och ett halvt år. Han har...
Svar
6
· Visningar
1 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka