Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vad är förvänd galopp? .. Fattar typ ingenting när man pratar förvänd galopp .. ?:banana: Hur "övar" man förvänd galopp? Finns de...
Svar
2
· Visningar
3 225
Senast: Selma
·
Islandshäst Vilken vikt ska man börja med gällande g-boots till islandshäst? Måste man börja med 120 gram och jobba sig uppåt eller kan man ta ett...
Svar
6
· Visningar
2 703
Senast: Pathmaker
·
Trav Jag övar och övar.. Men jag tycker aldrig att flätan jag gör i pannluggen innan tävlig blir riktigt bra..! hårstråna smiter ut lite här...
Svar
9
· Visningar
3 735
Senast: Kaluna
·
Trav När ni vet att hästarna kommer behöva skarpare brodd på banan än vad de vanligtvis har hemma broddar ni då om redan innan hästarna...
Svar
3
· Visningar
1 740
Senast: juvelen
·
Fälttävlan jag ska vara med på en jakt nu i höst, blir några förjakter innan då vi bygger hinder och rider dagen efter. men har lite allmänna...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
16 781
Senast: Kallebus
·
Körning Det material ja kan komma på rent spontant är lastpall som förstärks med en slags plyfa på varje flat sida och att man sätter fast en...
Svar
7
· Visningar
8 765
Senast: Basse
·
Dressyr Funderade länge på vart tråden skulle hamna men blev här tillslut. Jag har just börjat rida en häst som är under igångsättning...
Svar
9
· Visningar
3 156
Senast: AgentCarter
·
Islandshäst jag funderar på o betäcka mitt sto till sommaren men alla hingstar jag faller för bär silvergen... mitt sto är silvergulsvart skäck där...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 685
Senast: Fenja
·
Islandshäst Hej. Tänkte bara höra med er alla där ute som har sina hästar på lösdrift. jag och min sambo hyr ett hus med marker så vi har tänkt...
Svar
14
· Visningar
3 671
Senast: Cicci
·
Dressyr Är det någon som tänkt försöka kvala till falsterbo 2013 i dressyr? Berätta gärna ditt upplägg!
Svar
5
· Visningar
2 625
Senast: Lagren
·
Hoppning Hejsan! För ett år sedan köpte jag ett Holsteinersto som nu idag visat sig ha en fruktansvärt bra hopptalang. Vi har hoppat banor på...
Svar
6
· Visningar
2 226
Senast: Equilina
·
Körning Hej! jag har tänkt att försöka tolka med min lilla B-Ponny men hon är inte inkörd. Så jag undrar bara om det är något speciellt jag ska...
Svar
1
· Visningar
1 232
Senast: -Catherine-
·
Islandshäst Denna tråden kanske redan finns men som rubriken lyder vill jag se en fruktansvärt massa bilder på era hästar födda 2010! :bump: Jag...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Brolinskan
·
Dressyr Hej! Jag behöver hjälp och råd hu jag ska lära min ponny att korta galoppen och att göra galoppombyte. Men jag vet Själv inte hur jag...
2
Svar
23
· Visningar
7 715
Senast: fourlegs
·
Körning Hej! Det här är nåt jag funderat på ett tag.. Hur 17 vet man vilken storlek man ska ha på lokselen? Jag funderar på att skaffa...
Svar
6
· Visningar
7 805
Senast: Lavinia
·
Islandshäst jag undrar lite över hingsten Jarl från Granbakken. någon som vet lite mer om honom? letar efter ridbilder men hittar inga, vart kul...
Svar
3
· Visningar
1 734
Senast: Geronimo
·
Dressyr Efter att utbildat ungponnyer en tid kan jag inte låta bli att drömma om min framtida stjärna. Det lär inte bli än på ett par år men...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
22 524
Senast: Farle
·
Körning vart kan man få tag i skaklar? Är det lätt att bygga egna? Har en släde men inga skaklar:grin:
Svar
4
· Visningar
3 689
Senast: nordtravare
·
Körning blev kär i den lilla skimmeln från Schweiz i går (Söndag) den bar munkorg och verkade ha en massa fighting spirit...finns det någon...
Svar
7
· Visningar
1 961
Senast: Arabizar
·
Islandshäst Har sökt bland trådarna men inte fått nåt direkt svar. Kan någon förklara för mig i stort vad det går ut på? Läser tävlingsregler på...
Svar
3
· Visningar
1 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka