Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej, jag har ett sto som jag skulle vilja betäck till våren och jag undrar om någon har ett tips på någon hingst. Stoet är femgångare e... 2
Svar
20
· Visningar
4 944
Senast: valvis
·
Hoppning Hej jag börjar nu klättra högt upp i klasserna med min ponny och ska köpa en till mina mål är Sm och Em, men där uppe har ganska många...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: pulkaskurk
·
Trav Som rubriken lyder, vad är de som avgör när ni startar er träning på isen. Tjockleken, hur kallt de är kvalitén på isen. Hur tänker ni...
Svar
14
· Visningar
2 297
Senast: ghost
·
Dressyr Jag har superproblem med galoppfattningar så åsikter och tips mottages tacksamt!:crazy: Min fullblodsdam kan gå jättefint och... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 676
Senast: axel
·
Western Alla paddar verkar ha ungefär samma mått. Finns de inga anpassade till små plutteponnysar (läs shettis)?
Svar
2
· Visningar
1 921
Senast: Kickis
·
Islandshäst Hoppsan, min nya hyresgäst i stallet slängde på min Islandshäst ett vintertäcke idag på morgonen när hon släppte ut hästarna. Hoppsan... 2
Svar
21
· Visningar
11 087
Senast: Popcorn
·
  • Låst
Dressyr Får väl jag börja då...igår var en superdag träningsmässigt!:banana: Grå har känts bra i några dagar nu, sådär loss o framför skänkeln... 98 99 100
Svar
1 988
· Visningar
221 743
Senast: Tulip
·
Islandshäst Hej alla glada islandshäst älskare Undrar hur ni hade gjort i min situation. Ja har en islandsvalack på 4 och ett halvt år. Han har...
Svar
6
· Visningar
1 140
Hoppning Vad är era erfarenheter på hästar med ÖVERKÄNSLIGHET för broms. När jag håller stöd i tyglarna så blir det stopp på hindrena. Behöver...
Svar
10
· Visningar
2 078
Trav Vad är det som händer och varför kastar sig hästen av banan?:eek: http://ekstrabladet.dk/sport/betting/trav/article1876686.ece...
Svar
14
· Visningar
2 978
Senast: hag391
·
Western Måste inhandla ny sadel, och den jag har spanat in har inget silver på sig. Är ju en silvergalning och måste i så fall direkt pimpa...
Svar
6
· Visningar
2 289
Senast: busigdemon
·
  • Låst
Western För två år sedan var jag övertygad om att jag skulle köpa en westernhäst. Fick till och med hjälp av en här på forumet att leta. Men så... 2
Svar
21
· Visningar
4 725
Senast: CiderGirl
·
Övr. Grenar Tycker att vi WE-ryttare också ska ha en egen tråd där vi kan prata om träning, tävling, mm. Själv bor jag i Hudik och har ganska...
Svar
14
· Visningar
4 805
Senast: Litenvit
·
Islandshäst För några veckor sen visades en video på youtube på en ung tjej som ska träna en häst i ett ridhus någonstans på Island. Hästen är... 2 3
Svar
59
· Visningar
10 023
Islandshäst Ja nu kommer en till sånhär tråd. Jag vet att det har funnits innan men hittar ingen. Men hur stor storleksskillnad är det mellan dig...
Svar
19
· Visningar
2 352
Senast: Lona
·
K
Western Hej letar efter en bra western tränare i Enköping. Finns det någon bra gärna någon som är bra på att utbilda ryttare och häst och även...
Svar
3
· Visningar
1 874
Senast: dottan
·
Körning Vilken skillnad är det på inverkan av ett grodbett med fasta skänklar och ett med rörliga skänklar? Framförallt: Vilken variant är...
Svar
3
· Visningar
3 564
Senast: Egonson_
·
Hoppning jag har hört ett rykte.. såhär lyder ryktet: "på hopptävlingar på hög nivå är det förbjudet med skäckar eftersom de anses ha fel på... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 641
Senast: fio
·
Körning Jag har varit både skadad och sjuk hela året, och ökat massor i vikt, från 80 till 100 kg :( Jag går sönder av längtan efter en häst...
Svar
11
· Visningar
2 472
Senast: hier
·
Western Jag går på ett hästgymnasium, Lillerud utanför Karlstad. Tyvärr finns det inte westernridning här.. men ska försöka tjata på dom haha xD...
Svar
2
· Visningar
1 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka