JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Täcke på Islandshäst
Delvis Kl. Min 01:a kryper ur/tar sig ur täckena om inte det går står hon som förstelnat och tittar argt på alla människor. Hon slipper numera
Sv: Täcke på Islandshäst
Jag har aldrig täcke på ute. Min pålle är oklippt och är jättelurvig nu. En riktig nallebjörn...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har flyttat till ett nytt stall.
Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2
3
Hästvård
Hej. Min snart 12 åriga ponny Aurora har fått artos i ett bakknä som inte gått att behandla och som inte blivit bättre sedan våren 2021...
Hästhantering
Hej
Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3
4
5
Hästvård
Om ni har läst någon annan av mina trådar så vet ni säkert att jag har köpt en äldre islandshäst, hon har senaste året hos förra ägaren...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Den vanligaste biverkningen hos äldre hundar är svaghet i bakdelen och vinglighet. Har hon även nedsatt njurfunktion så behöver hon...
Malibu_Stacy
56 minuter sedan
Svar: 1 133
Visningar: 66 528
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Har haft nån enstaka gräslig valp på mina 25 år av eget hundägande. Majoriteten har varit lätta och relativt beskedliga. Fördelen är att...
Bulldoozer
Idag kl 05:28
Svar: 793
Visningar: 55 070
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
Igår kl 22:47
Svar: 12
Visningar: 349
Hund