Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej alla glada islandshäst älskare Undrar hur ni hade gjort i min situation. Ja har en islandsvalack på 4 och ett halvt år. Han har...
Svar
6
· Visningar
1 123
Hoppning Vad är era erfarenheter på hästar med ÖVERKÄNSLIGHET för broms. När jag håller stöd i tyglarna så blir det stopp på hindrena. Behöver...
Svar
10
· Visningar
2 071
Trav Vad är det som händer och varför kastar sig hästen av banan?:eek: http://ekstrabladet.dk/sport/betting/trav/article1876686.ece...
Svar
14
· Visningar
2 938
Senast: hag391
·
Western Måste inhandla ny sadel, och den jag har spanat in har inget silver på sig. Är ju en silvergalning och måste i så fall direkt pimpa...
Svar
6
· Visningar
2 287
Senast: busigdemon
·
  • Låst
Western För två år sedan var jag övertygad om att jag skulle köpa en westernhäst. Fick till och med hjälp av en här på forumet att leta. Men så...
2
Svar
21
· Visningar
4 714
Senast: CiderGirl
·
Övr. Grenar Tycker att vi WE-ryttare också ska ha en egen tråd där vi kan prata om träning, tävling, mm. Själv bor jag i Hudik och har ganska...
Svar
14
· Visningar
4 804
Senast: Litenvit
·
Islandshäst För några veckor sen visades en video på youtube på en ung tjej som ska träna en häst i ett ridhus någonstans på Island. Hästen är...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 777
Islandshäst Ja nu kommer en till sånhär tråd. Jag vet att det har funnits innan men hittar ingen. Men hur stor storleksskillnad är det mellan dig...
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: Lona
·
K
Western Hej letar efter en bra western tränare i Enköping. Finns det någon bra gärna någon som är bra på att utbilda ryttare och häst och även...
Svar
3
· Visningar
1 867
Senast: dottan
·
Körning Vilken skillnad är det på inverkan av ett grodbett med fasta skänklar och ett med rörliga skänklar? Framförallt: Vilken variant är...
Svar
3
· Visningar
3 524
Senast: Egonson_
·
Hoppning jag har hört ett rykte.. såhär lyder ryktet: "på hopptävlingar på hög nivå är det förbjudet med skäckar eftersom de anses ha fel på...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 612
Senast: fio
·
Körning Jag har varit både skadad och sjuk hela året, och ökat massor i vikt, från 80 till 100 kg :( Jag går sönder av längtan efter en häst...
Svar
11
· Visningar
2 451
Senast: hier
·
Western Jag går på ett hästgymnasium, Lillerud utanför Karlstad. Tyvärr finns det inte westernridning här.. men ska försöka tjata på dom haha xD...
Svar
2
· Visningar
1 454
Körning Jag kan ingenting om shettisar, men jag är bra på häst överlag. Däremot lärde jag mig när jag var liten att man skulle rida och köra in...
Svar
4
· Visningar
2 074
Islandshäst Har ett 11-årigt sto som alltid har haft stark tölt och nästan varit svår att få i trav, för någon månad sen så vände det plötsligt och...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Isafold
·
Western Hej här kommer en till tråd om att omskola till western. Jag sökte på Buke men hittade inte riktigt svaren på de frågor som jag undrar...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Smulan75
·
Dressyr Börjar med att skriva att det inte är nån annons, jag har ingen häst!! Men om man har en ung häst, 4-5 år kanske, med kapacitet för...
Svar
7
· Visningar
2 657
Western Jag kikar runt lite försiktigt efter min nästa häst och har fallit för dessa vackra paint och quarterhästarna. Jag tycker att dom verkar...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
23 116
Senast: Mumin_79
·
Dressyr Skämt åsido men jag behöver hjälp på hur får hästen till bättre övertramp och mer genom kroppen i skritten. Min häst har som...
Svar
10
· Visningar
2 594
Senast: kryddelydd
·
Övr. Grenar Har kanske hittat en ponny att tävla i ponnygalopp, i Danmark. Har sökt lite på internet men inte hittat något. Så ni kanske vet något...
Svar
3
· Visningar
2 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka