Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och tycker vi kan sluta diskutera min häst här, vill du komma med dina åsikter om hur jag rider min häst kan du ta de över PM ist för att förstöra varenda tråd.
LÄS rubriken.. vart står de.. här diskuterar vi enbart om Nielas Jorunn och hur vidare Niela rider henne bra elelr dåligt???
Nä här ska man UPPDATERA om SITT liv och inte falla in på att enbart prata om en viss person
Om om jag inte vill att man ska sitta och diskutera just MIN häst och hur vidare JAG rider kan du och andra inte respektera de??
Ska väl för bövelen inte vara så svårt???
Man får INTE sitta och diskutera SPECEFIKA personer på detta forumet och detta är verkligen just de.
Nu lämnar jag denna otroligt löjliga ämne och återgår till nått roligare.. JObba och tjäna pengar
Min fyra ochh ett halvt åring gör öppna, sluta och skänkelvikningar som han inte har gjort ngt annat. Även i tölt går han numera stadigt i öppna om jag ber honom om det.
Jag har inte på något vis tragglat med att lära in detta, jag lärde honom att gå undan för tryck och då föll det sig så naturligt att jag kunde göra alla olika övningar. Bara litet inflik Om hästen bjuder på det, varför ska man inte svara då? Så tänker jag iaf.
Hur orkar ni lägga ner så mycket energi?
Jag blir helt matt av att bara läsa. Hur vet ni hur mycket N tar åt sig av det ni skriver? Ni har aldrig tänkt på att det kan vara ett försvar för henne att skriva som hon gör många gånger?
Bukefalos - klubben för innebördes beundran och internetmobbing. Gratulerar!
LÄS rubriken.. vart står de.. här diskuterar vi enbart om Nielas Jorunn och hur vidare Niela rider henne bra elelr dåligt???
Nä här ska man UPPDATERA om SITT liv och inte falla in på att enbart prata om en viss person
Om om jag inte vill att man ska sitta och diskutera just MIN häst och hur vidare JAG rider kan du och andra inte respektera de??
Ska väl för bövelen inte vara så svårt???
Man får INTE sitta och diskutera SPECEFIKA personer på detta forumet och detta är verkligen just de.
Nu lämnar jag denna otroligt löjliga ämne och återgår till nått roligare.. JObba och tjäna pengar
Bukefalos-klubben för de som vill påstå vad som helst angående sin ridning och som får stå oemotsagda.
Varför kan du inte ta konstruktiv kritik utan att snacka bort det o skylla på olika saker, osv.
Jo jag är mycket väl medveten om att det är ett forum. Därför är det ju så trevligt att folk har olika åsikter och kan diskutera, men det spårar gång på gång på gång på gång ut till personangrepp. När det går en grupp människor som kritiserar, kritiserar och kritiserar (och inte är det konstruktivt!) och skriver saker, som bara är så fruktansvärt elaka, gång på gång till samma person.
Säg mig en person som inte skulle få taggarna utåt?
Dessutom, så behöver inte Niela ens lägga upp en bild. Hon kan skriva att det har gått bra för henne idag, har ridit en riktigt lyckad ridlektion, eller att hon har köpt någonting nytt, så är folk igång och hackar. Det är sån fruktansvärd sandlådenivå på det här stället ibland. Nu säger jag inte att det bara är från ena hållet, absolut inte, men för det mesta så är det alla mot en.
Nej jag får faktiskt ont i magen. Jag måste bara få fråga. Hur många här inne skulle kunna säga det de skriver här inne, rakt i ansiktet på Niela? Eller en människa överhuvudtaget? Skulle ni på riktigt gå fram till någon och fråga "Varför har Du islandshäst för ? "
Blir så fruktansvärt trött på folk som gömmer sig bakom ett nick på internet. Men det är skitsamma, det är en helt annan diskussion.
man är lyckligt lottad som har en underbar medryttare.