Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Går i funderingar på om jag ska ta hem en ny dressyrvalack för ev senare köp. Han har ett kanonpsyke, trevlig att rida, bra dressyrstam...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
17 439
Senast: Primula
·
Körning Jag skulle vilja ha lite tips och råd inför körning i snö, om det ens är att rekommendera på de vägar som jag har tillgång till. Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: lillsyrran
·
Distans Jag har kollat runt en hel del efter en begagnad distanssadel som man inte behöver betala skjortan för. Mest för att jag är nyfiken på...
Svar
17
· Visningar
8 010
Senast: Liten
·
Övr. Grenar Hej. Jag undrar hur länge man får tävla ponnygalopp på shettis? Tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
2 484
Senast: Selma
·
Körning Kort fråga: Passar alla hästar till körning? Och förklara gärna hur ni tänker. Alltså jag tänker inte att te.x den rasen inte...
Svar
18
· Visningar
2 835
Islandshäst Det verkar ibland som om "alla" letar breda korta sadlar för korta breda hästar. Själv har jag ett sto med lite ofördelaktig...
Svar
5
· Visningar
1 187
B
Dressyr För inte såå lång tid sen köpte jag en dressyrsadel :) Tänkte spara till ett fint dressyrträns nu, men det är jättesvårt att hitta ett...
Svar
11
· Visningar
2 126
Senast: settis
·
I
Hoppning Kan någon här som har något som hjälpa mig till en bättre hoppsits? Jag vet att jag lägger fram överlivet för mycket så att jag...
2
Svar
37
· Visningar
8 716
Hoppning Min häst hoppar väldigt dåligt på helvita bommar. Ingen respekt alls och oftast ganska grova nedslag. :( Misstänker att han ser vitt...
Svar
1
· Visningar
1 837
Senast: Buck
·
Hoppning Hejhej, jag ska vara med i en maskeradhoppning men jag kan inte komma på vad jag och min häst skall vara för något! Jag hoppas att ni...
Svar
2
· Visningar
2 648
Senast: Vumli
·
Islandshäst Är det någon som äger eller har testat bettet som finns hos Hööks, speciellt anpassat för islandshästar? Det är utformat av Erlendur...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
22 635
Senast: Boj
·
Hoppning Vad är det pinsammaste ni gjort på tävling? :D
2
Svar
38
· Visningar
6 910
Senast: Ponnymorsa
·
Islandshäst Ja jag tänkte höra om det finns de fall där man har haft en häst ja vi säger i 10 år som aldrig visat pass, Inte ens lite plutt och så...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: kryddelydd
·
Hoppning Börjat bolla frågan i huvudet igen om man inte borde testa lite andra bett på hästen i alla fall i dressyren. Tycker inte han känns 100...
Svar
3
· Visningar
1 604
Senast: Badtz Maru
·
Trav Dags för en bildtråd för de nyblivna ettåringarna kanske? Alfas Etta-Extra: Alfas Emerald och Alfas Etoile:
6 7 8
Svar
156
· Visningar
29 027
Senast: Kellie
·
Trav Vad är detta och hur använder man det? :o Hittade på tradera och kan ingenting alls om trav...
Svar
5
· Visningar
2 702
Senast: ghost
·
Dressyr Dags att investera lite.. Ska beställa nya stövlar, både till träning och tävling. Tävlingsstövlarna ska vara svarta och lackade...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
41 541
Senast: Centaur
·
Islandshäst Ja som rubriken säger, hur trogen är du din tränare?? Har du bara en och bara gör som hon /han säger och rekomenderar eller rider du...
2
Svar
30
· Visningar
6 821
Senast: macken
·
T
Islandshäst Litningur frá Möðrufelli brukar inte bry mig så mycket om fägen på hästar, men när jag så detta blev jag lite nyfiken...
2
Svar
29
· Visningar
10 458
Senast: Guldaskig
·
Körning Då jag är ny på det här med shettis o körning så behöver ja lite hjälp! Köpte en vagn o när ja kommer hem ser ja att de saknas ett fäste...
2
Svar
20
· Visningar
5 688
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar