Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Det här med islandshäst är en helt ny värld för mig även om min inte är renrasig så påminner han mest om islandshäst i utseende fast i...
2
Svar
28
· Visningar
5 984
Senast: Teilani
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 827
Senast: supercassie
·
  • Låst
Dressyr Startar upp ny tråd med en stilbild på prickiga ponnyn:)
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
298 987
Senast: Nominous
·
Western Jag behöver hjälp att hitta en bra pad till mitt kallblod som är rund i formen utan någon manke att tala om. Paden får inte trycka på...
Svar
7
· Visningar
3 363
Senast: Samba
·
Islandshäst Jag har fått rådet att dela manen på min häst. Är det vanligt att man gör det och är det någon som har nåt tips hur man bäst går...
Svar
6
· Visningar
2 284
Senast: Got2Be
·
  • Låst
Fälttävlan Nu har vi ju faktiskt bytt år så då är det väl dags för en ny bild och film tråd!
50 51 52
Svar
1 027
· Visningar
113 131
Senast: LenaH
·
Western Stod i hästahagen och så ploppade en tanke upp, Hur kommer det sig att jag ofta ser westernhästar (ofta muskelberg eller...
2
Svar
31
· Visningar
10 258
Senast: wrangler
·
Körning Om man har en sån där vanlig bröstsele variant billig med fast brösta (heter det så?). Och en vagn utan svängel.... Hur selar man då? :o...
2
Svar
25
· Visningar
5 459
Senast: Rosalinda
·
Trav God Jul och Gott Nytt År till er alla från oss!
Svar
6
· Visningar
2 046
Senast: ghost
·
Trav Ska köpa ny sulky, men kan inte bestämma mig för vilken..... Behöver därför eran hjälp. Venator R3 eller Custom Multiflex steel med...
Svar
6
· Visningar
3 800
Senast: juvelen
·
Islandshäst Jag har en liten fråga om någon kan svara på den? Jag är bosatt i Norge sedan en tid tillbaka och kan inte reglerna om hur det är om...
Svar
2
· Visningar
1 073
R
Körning Hejsan! Jag skall ta upp körningen med min häst igen och helt enkelt börja om från början då hon ej är korrekt inkörd samt har dåliga...
2
Svar
23
· Visningar
9 600
  • Låst
Hoppning Då var det nytt år igen :) Inleder med en dagsfärsk bild på min nu 4-årige kille: På ridbanan stod diverse avfyrningsrsmper kvar...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
89 971
Senast: Heulwen
·
Trav Efter lite problem med galoppträningen för ett tag sedan insåg jag att problemet sitter i sadeln, jag la ut sadeln på annons men har...
Svar
3
· Visningar
2 341
Senast: Tagliabue
·
Western Nytt år = Ny tråd Ni vet hur det funkar :D
3 4 5
Svar
91
· Visningar
12 365
Senast: Texaz
·
Islandshäst Alla ni som åkt till Island (känns som ni är fler här än på generellt forum :P)...vad är ett rimligt pris att förvänta sig det kommer...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 376
Senast: Brolinskan
·
Hoppning Lägger tråden här eftersom det handlar om hoppning, ändå. Min vallack, f.01 är en riktig bajsman. Han bajsar i tid och otid, och...
Svar
4
· Visningar
2 689
Islandshäst Ja, en sådan här tråd är väl passande nu! :D Så, jag vill önska alla här inne på Buke, särskilt på Islandshästforumet en jätte...
Svar
15
· Visningar
2 246
Senast: videnlis
·
Islandshäst Har en fråga, Jag har haft min 08 på träning i en månad, hos Utbildad tränare islandshäst..... Han har fortfarande inte någon tölt...
2
Svar
22
· Visningar
4 126
Senast: Gimlan
·
Tävling håller på med en websida som listar resultat från gamla ponnytävlingar. har använt mig av Ridsport för resultat, men fram till ca -83...
Svar
1
· Visningar
2 026
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama