Sv: Sporrar

Jaså!?

Prata med en domare idag om detta att det nu var krav på sporrar framöver :confused:

Kan ju vara så att denne domare har läst årets TR och helt enkelt inte ifrågasatt det:).

*kl*

Visst har dom ändrat klädselstycket ganska mycket hur det är skrivet? Nu står det ljus krage och att vit plastrong/slips får användas-men tidigare var det väl tvunget med just vitt i kragen?

..och så tolkar jag det som att man får tävla med röd kavaj? Är lite sugen på en sån:o.

Kan ju vara så att denne domare har läst årets TR och helt enkelt inte ifrågasatt det:).

*kl*

Visst har dom ändrat klädselstycket ganska mycket hur det är skrivet? Nu står det ljus krage och att vit plastrong/slips får användas-men tidigare var det väl tvunget med just vitt i kragen?

..och så tolkar jag det som att man får tävla med röd kavaj? Är lite sugen på en sån:o.

Klantigt av dom att "missa" en så viktig sak o lura alla :p

Finns väl varken färgkrav på kavaj eller ridbyxor!?! :)

Klantigt av dom att "missa" en så viktig sak o lura alla :p

Finns väl varken färgkrav på kavaj eller ridbyxor!?! :)

Alltså dom som skriver/publicerar TR är ju jämt nominerade till "oj hoppsan-priset" för dom korrläser tillsynes aldrig:D!

Är nog bara internationellt det är färgregler på kavajen, och det är ju inte aktuellt:p.

Alltså dom som skriver/publicerar TR är ju jämt nominerade till "oj hoppsan-priset" för dom korrläser tillsynes aldrig:D!

Är nog bara internationellt det är färgregler på kavajen, och det är ju inte aktuellt:p.

hehe .. sedär. ja, då bör man ju inte bli förvånad! :D

Fundera på att "ställa till" det lite färgmässigt. Tycker det är tråkigt med vita byxor o mörk kavaj... Får se vad jag hittar på, när jag har bestämt mig!:p

Ja jag vet i alla fall att på lokal får du definitivt tävla i vilka färger du vill på kavaj och byxor, har för mig även regionalt (orkar inte dubbelkolla just nu). I Portugal får man inte tävla i bruna stövlar förresten ^^

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 471
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 384
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar