Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 6
Åt vad?
Att du är alldeles för stor för din ponny egentligen?
Eller kan du inte TR?, jo, det är som jag skriver och det är det som gäller även om det såklart är domaren för dagen som bestämmer så är jag övertygad om att du förr eller senare , om du tävlar dressyr, kommer bli tillsagd, kanske utesluten.
Jag tycker de flesta här inne som skriver är sansade, även om många och jodå såklart särskilt jag , har brister så har alla iaf självdistans OCH viss grundkunskap, väldigt många här har mkt stor kompetens, kunskap och flera, ja, ganska många är riktiga stjärnryttare som rider höga klasser med kvalitee.
Att då som du helt blunda för din lilla hästs/era stora brister i ridningen och framhäva i din låtsasvärd samling, bl a "supersamlad" galopp, passage längs hela långsidor, blir så patetiskt.
Varför håller du inte dina inlägg på den nivån du ligger på? Ex, vi har problem med samtliga gångarters renhet men vi jobbar hårt på det, att hålla takten, få rundare mer rytmisk arbetsgaloppgalopp...? Det finns väl ingen här inne som skrattar åt sådana berättelser?, tvärtom skulle jag säga, du skulle kunna få massor av BRA hjälp från den kunskapsbank många här inne besitter.
Vad väntar du dig? Att andra här inte ska ha kunskap att se?, att andra här ska göra en "kejsarens nya kläder" och vara tysta?, då är du inte på rätt forum kan jag säga.