Vad är rimligt pris för flyg till Island i Januari?

Sv: Vad är rimligt pris för flyg till Island i Januari?

Har Hestar og Menn flyttat? Där ser man. Inte för att jag någonsin hittat något jag vill ha där, men ändå...

Men hallå där! Ska du till Island igen? Hur är detta möjligt? Varför får jag inte följa med? :p

Sv: Vad är rimligt pris för flyg till Island i Januari?

Haha, inte jag heller. Förstår inte hur deras butik kan vara fylld med så mycket hästgrejor och inget som skapar ett ha-begär.

Yes, Island och jag har en väldigt intensiv kärleksaffär som är omöjligt för mig att avsluta just nu.. Hur jag nu någonsin ska kunna göra det.. Ingen har väl sagt att du inte kan komma med, gör det vetja! :D

Liknande trådar

Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: Stinaelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 764
Senast: cassiopeja
·
S
Islandshäst Allt fler blir irriterade på de otroliga registreringkostnader (8750 kr!!!) :confused: som SIF lägger på att regga en islandshäst efter...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
29 486
Senast: Blossi
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 788
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Pusseltråden
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur