Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Körning Hej! Finns det något som hindrar att man kör en stor B-ponny med en fullstor rockard? Undrar! Vallmo
Svar
4
· Visningar
1 546
S
Körning Mitt 4 åriga hbl/fbl har fått diagnosen kissing spines och har nu inte blivit riden på 7 månader. Antagligen har det uppstått genom att...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: miamiamia
·
Körning Undrar lite över olika typer av bjällror/klockor. Är det någon som vet vilka modeller man har, och var man sätter dom? Dom fyller väl...
Svar
1
· Visningar
1 131
Senast: Bill
·
Körning Det har varit mycket frågor och svar runt svänglar på enaxlat (vilka jag i min enfald och envishet kallar kärror ;) ) men jag undrar...
Svar
5
· Visningar
1 474
P
Körning Igår så kom Valdemar förbi en runde. Vi tänkte att vi skull passe på att köre Burken ena runde. Vi sele på han Och satte han i två...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: åke
·
A
Körning Kan man dra rockard med maratonsele om man bara struntar att fästa draglinorna? Alltså kan man bara sätta fast rockarden "som vanligt"...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 879
Senast: roslagen
·
J
Körning Vid körning är det ju väldigt bra att använda röstkommandon. Jag och min häst använder oss av de vanliga kommandona för att gå framåt...
2
Svar
26
· Visningar
2 091
Senast: Busfia
·
P
Körning Jag gick här och funderade.Jag kör ju bare Kotte. Han har ju int blivit riden på 4 år den lille busen. Men nu funderade jag på Burken...
Svar
2
· Visningar
823
·
J
Körning När jag fyllde år fick jag en bok om körning. Då blev jag jätte nyfiken på körning. Så jag har några frågor. Vad finns det för grenar...
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: JeB64
·
Körning Funkar denna kombination: Travdäckel+Bredbrösta att fästa draglinor i+rockard på bilhjul med svängel+baksele? Skacklarna ska ju bara...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: _L_
·
P
Körning Nu behöver jag eran proffs hjälp mine venner.Jag skall ju till och prov köre Burken ena dag nu när han har fallit till ro här hoss oss...
Svar
5
· Visningar
903
·
Körning är det någon som har erfarenhet av tandem körning? jag funderar på att testa det med mina två små shettisar, tänkte först 2-spann men...
Svar
12
· Visningar
1 401
Senast: Gullan86
·
Körning Idag har jag inhandlat draglinor och svänglar!! Arméns draglinor i rep och länk, 1 par. Draglinor i kätting med baljor, 1 par...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Fia-Lina
·
Körning hej! Jag skulle gärna vilja ha lite råd angående köp av sele och rockard. Har en 12årig shettisvalack som älskar att bli körd. Jag är...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Trygg
·
Körning Grattis på din stora dag Pufffan. Hipp hipp hurra. Vet att tråden ligger fel. Men Pufffan brukar ju vara här. :bump: :bump: :banana...
Svar
11
· Visningar
1 081
Senast: pufffan
·
Körning Hejsan! Jag har själv en Kallblodstravare, dock ej travtränad. Jag skulle tycka det vore kul om ni som kör kallblod kunde presentera er...
2
Svar
24
· Visningar
2 676
Senast: Ingrid och Lukas
·
Körning min häst 'r jätte rädd för skaklarna, jag har tränat så mkt,, men inget hjälper,,har ni några tipps`?? han kan stå mellan skaklarna i en...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: ancan
·
Körning Har möjlighet att köpa en eller flera gamla vagnar, som jag berättat förut. Nu är det bara det att de vill att jag lägger bud :( Så...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Madelene
·
Körning ja nu kommer jag här igen med ytterligare en tråd=) men nu e det brådis och jag behöver råd från ER! :bump: jag ska nämligen...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
10 481
·
W
Körning Funderar på att köpa en rockard från Globus. Ni som har en sån är den bra?
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: woffihaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka